Nielsson weer kreupel.

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nielsforever

Nielsson weer kreupel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 19:37

Scheve mond Toen ik gisteren in de bak kwam zag ik dat nielsson als een gek liep te hinkelen.Ik baalde gelijk als een stekker,want ik heb zondag nog zo fijn gereden en maandagmorgen was er nog niks aan de hand.Maar ineens toen ik s'middags in de bak kwam was hij kreupel.Of hij zich nou heeft verstapt of misschien gestoken door een of ander beest.Ik weet het niet.Als het morgen nog niet beter is dan bel ik maar de DA.
Ik spoel hem twee keer per dag nu af en hij blijft ff op stal,dat moest de vorige keer ook.Dat is bijna een half jaar geleden.Maar goed,ik baal,Nielsson baalt.
Ik hoop dat hij zich morgen weer een stuk beter voelt hoor. Verdrietig

Bart..we zullen je missen r.i.p

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 19:46

Ik hoop ook voor je dat ie weer snel opknapt!!
Veel sterkte!!

nielsforever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 18:52

Ja dank je.Vandaag ging het stappen al weer iets beter.Deze week maar op stal blijven en afspuiten.Ik hoop dat hij volgende week weer een beetje uit de voeten kan.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:52

T's vast een hoefzweer, 9 van de 10x de oorzaak van ineens stokkreupel zijn !
Sterkte !

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

nielsforever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 17:46

Ik heb vandaag de hoefsmid gebelt.Hij komt heel binnenkort.Ik hoop dat hij meer kan zien.Bedankt voor je berichtje mist.Ik zal er naar laten kijken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie