Een tweede zadel erbij.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowylover
Berichten: 1880
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: kerkenveld

Een tweede zadel erbij.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 20:56

Had al een dressuurzadel van JC, maar aangezien ik toch nu ook ga springen moest er maar een zadeltje bij komen. Had nog wel een VZH zadel liggen van mij oude pony maar die lag niet goed.

Dus paard in de kar en op naar de zadelmaker. Eenmaal daar aangekomen eerst mijn dressuurzadel gegeven (1 singelstoot was geknapt) en daarna mij VZH zadel en gezegt dat ik een springzadel wou. Dus paard uit de kar en hij gekeken en gemeten. Hup naar de zadels toe, er zouden er drie kunnen.

Meegenomen naar mijn paardje en gepast 1 pastte er totaal niet, andere twee wel, dus toen rijden. De eerste was niet zo'n bekend merk (weet de naam al niet meer) zat goed alleen schoof met rijden een beetje, niet zo erg zou kunnen worden opgevuld. En toen de tweede een BR Jos Lansink, het zadel zat heerlijk en het lag ook super mooi. *LOL* Haha!

Dus dat zadel is het geworden en het mooiste mijn ouders betalen het zadel. OK dan!

Chanel: M1+6 / B+26 en L+2 / B+8
Als je geen fouten maakt, leer je niets nieuws


o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:08

zo jij boft maar met zulke ouders.. die zadels heb ik ook wel eens zien liggen zijn heel erg mooi.
Veel plezier ermee

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:12

Mag ik je ouders niet ff lenen Knipoog
Wat super joh zo'n zadel en dat je ouders betalen is helemaal mooi!
Ik zou maar eens een bloemetje oid voor ze halen Knipoog

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, DemiSisa, Emj_23, IASCrawler, journee, Kashmino, kim_1990, Kimmie235, xKatinkii, XxMariellexX en 127 bezoekers