Fantastisch Ponykamp!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Fantastisch Ponykamp!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 13:09

k ging vorige week naar ponykamp!
hier het verslag:

Maandag Haha! : om 9.25 uur kwam ik aan op de manege. Ik ging eerst een plekkie in d tent zoeken. Lekker mn bed opmaken enzo!!!
Om 11 uur moest je in de kantine zitten en de regels doornemen.
We hadden alles al snel doorgenomen en we kregen een ponykamp boekje! met alles er in wat je zou gaan doen die week. De kinderen (45) waren verdeeld in 4 groepen en ik zat in groep 2. Elke groep mocht lekker een uur rijden! ik mocht op mn lievelings paard. ze was echt super lief! en heel schrik achtig Tong uitsteken Bloos! De eerste 2 groepen mochten rijden van 12 tot 1 uur. om 1.15 uur moesten we eten in het resturant. om 2 uur ginge de laatste 2 groepen rijden. en de rest mochten pony's enzo poetse en de groote meiden (waaronder ik Haha! ) mochten hoeven teren!
ik had dit nog nooit gedaan en dit was echt leuk! we aten reist met ragout en pinda saus. savonds moesten we ons rustig houden. want er waren lessen. om 10 uur savonds mochten we rijden.

dinsdag : ik werd al om 7 uur wakker want ik had het vreselijk koud!!!!!
om 8 uur gingen we eten en om 9 uur ging het eerste busje met 12 kinderen richting het bos! want vandaag gingen we een buitenrit maken!ik en daisy (vriendin van me) mochten in de trailer. ik mocht op Menno Afbeelding
hij is een best moeilijke pony en ik mocht op hem Haha! ik was de eerste groep dus de pony's waren lekker wild! Lorena ging op Egor en ik moest in het midden om te kijken of het goed ging voor en achter.
er waren in totaal 4 groepen. en omdat we te vroeg klaar waren moch iedereen een rondje extra! groep 4,3,2,1 dus ik was de laatste en dat was heel gaaf!( heel stiekem een galopje Bloos ) toen we later terug waren op de manege zagen we dat Ben hur (hele oude pony van 27 jaar) een snee had boven zn kogel! hij liep niet lekker en moest diedag stil staan.
we aten die dag bami! die avond mochten we nog zonder zadel rijden!!!!!!!

woensdag:we mochten in de ochtend rijden en ik mocht op Passe parout!ik was helaas gevallen omdat ie een bok gaf Scheve mond Tong uitsteken . het was gepland dat we zouden gaan zwemmen maar het weer werd niks en dus gingen we het programma van donderdag doen. we gingen dus vandaag een speurtocht houden door het dorp! er waren 3 groepen. en ik had een leuke groep. k had lol met de begeleider en met romy Tong uitsteken we gingen die avond een broodje hamburger en soep eten. en later die avond nog ff lekker zonder zadel rijden!

donderdag:je moest 6 uur wakker zij nen de paarden en pony's voeren en stro opstrooien! vandaag was het ook vies weer en gingen we maar lekker met de pony's rijden. smorgens kon je rijden en ik mocht buiten op lars (fjord)en smiddags mocht je mee met lorena en met ghandy. want met die 2 mocht je een tochtje maken door het dorp. ik zat in groep 5 en ik vond het wel vaag omdat alle grote meiden in groep 1 zaten. ik vroeg aan lorena waarom ik in groep 5zat met kleine kids. ik mocht daar bij omdat 8 mensen in 1 tocht te veel was en ze moest het verdelen. nou ik ging die tocht maken en mocht op de bok naast lorena zitten! ik mocht opeengegeven moment ook een heel klein stukje de leitsels vast hebben en een stukje mennen! ik vond dit echt geweldig!!!!!! (lorena ik vergeet dit echt nooit meer!!) ik straalde de rest van de dag! om 5 uur nog een "les" van wendy gehad. en ik mocht op lars carrousellen!
savonds gingen de balkendans doen. (stoelendans met pony's maar dan zijn de stoelen de balken) ik mocht op Jill. en ik vroeg waarom ik op die mocht. omdat ik normaal helemaal net op haar rij. en het andwoord was ze zochten een uitdaging voor me! nou ik zat in een groep met paarden en dit was de enigegroep! (die paarden had) ik zat met daisy in de finale.
in de finale zaten 10 mensen en die moesten 1 voor 1 afvallen. ik mocht op Tommy een eigenwijze pony die afentoe lekker stopt! nou hij is 1x gestopt en ik heb de balkendans gewonnen! ik was ehct blij! en omdat het de laatse nacht was die dag was ik lekker laat gaan slapen!

vrijdag: gereden op Sam... een super eigenwijze fjord.... hij was erg sterk en ik wil er nooit meer op! je moest ook je spullen op ruimen en de tijdwas erg snel voorbij.

nou dit was mijn gaafste ponykamp ooit! en ik hoop dat mense die ditleze en deze mensen kennen niks zeggen... please..... (anders worden er mensen jaloers.... :S

nou xxxDevica

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 14:42

Zo, dat is een flink verhaal! Zo te horen heb je het wel naar je zin gehad! Lachen
Waar ben je op ponykamp geweest?

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 15:28

Gaaf dat je het zo naar je zin had! Bij ons in Ulrum ging ook alles prima gelukkig.

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 15:34

k wil eigenlijk niet zeggen waar het was *bloos* want sommige dingen mocht eigenlijk niet (zo als mennen) en als daar iemand achterkomt en door verteld :/ Scheve mond het was echt super!