2 Friese paarden gestolen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 22:14

sjeempie waar mijn pony staat is er een arabier hengst gestolen en we hebben die boef en we weten niet waar die hengst is

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 00:05

De wereld wordt steeds rotter! Boos!

Djeksen
Berichten: 3
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 08:41

Het is vorige week woensdag bij hart van Nederland geweest op SBS 6
ook is die dag de stamboom geblokkeerd bij t stamboek.
De paarden staan niet aan huis, en de papieren liggen in een kluis, maar niet thuis.

Heel de week zijn we al aan het zoeken, paardenmarkt anderlecht belgie, mol, utrecht, enz enz.

Overal rondgereden in de buurt, omdat de wagen waar ze waarschijnlijk mee vervoerd zijn, in ravels gestolen was en terug gevonden in Alphen-Chaam. Dat is allemaal in de buurt.

We gaan morgen naar een waarzegger, kijken of die ons in een richting kan sturen.

We blijven voorlopig nog wel ff zoeken, geven t zomaar niet op.

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:17

Heel veel sterkte met zoeken!
Ik hoop dat jullie ze snel weer vinden enne.. ik zal mijn ogen en oren open houden op eventuele keuringen en wedstrijden!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:05

Ontzettend veel sterkte!

Mist

Berichten: 9493
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:10

Een kennis van mij had een paar jaar geleden ook haar paarden gestolen (uit de stal achter haar huis- ze hebben eerst de hoefijzers eraf gehaald ivm met het geluid vermoedelijk!) Zij heeft ze uiteindelijk met uitgesneden nr. teruggevonden in de buurt van eindhoven...voor details svp pb-en

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:49

Ik wil je ook ff sterkte wensen.Het is gewoon ziek als je een paard steelt.Ik hoop dat ze snel weer thuis zijn.Ik wil nog ff reageren op iemand die zei dat je de slachthuizen op moet bellen.Dat hoef je niet te doen hoor.Die gaan echt niet naar de slacht.Daar zijn ze veels te duur voor.Dan worden ze eerder doorverkocht.Maar heel veel sterkte.

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 20:15

Heel veel sterkte met je zoektocht en ik hoop zo dat je de friezen terug kan vinden(ik had het ook al op SBS gezien.....vreselijk).

Ik kan me voorstellen dat je hier je ei kwijt wilt maar kijk je ook een beetje uit wat je op i-net verteld......helaas is soort schorem ook best goed op de hoogte van de paardenwereld en je weet hier nooit wie er mee leest.

Heel veel succes met het vinden van je zwarte parels.......

Adri
Berichten: 896
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Balen - Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 21:55

Er is een markt in Brugge om de veertien dagen, zondag l.l. was het, zodus zondag acht dagen opnieuw, daar worden meerdere friezen aangeboden, ook zijn de friezen in Frankrijk welkom, Ik kan het niet op onze site zetten, aangezien de eigenaar nog steeds geen kontakt gezocht heeft. www.kempischeregionale.com verdwenen paarden

ViTaMiEnTjUh
Berichten: 85
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Lemmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:44

dit is gewoon bespottelijk!!! wie steelt er nou een paar paarden!? dan heb je ze ook niet allemaal op een rijtje

als mijn paard werd gestolen zou ik helemaal gek worden

mssl greetz

Djeksen
Berichten: 3
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 14:06

Adri schreef:
Er is een markt in Brugge om de veertien dagen, zondag l.l. was het, zodus zondag acht dagen opnieuw, daar worden meerdere friezen aangeboden, ook zijn de friezen in Frankrijk welkom, Ik kan het niet op onze site zetten, aangezien de eigenaar nog steeds geen kontakt gezocht heeft. www.kempischeregionale.com verdwenen paarden


thx voor de info,
we blijven zoeken!!