Dressuurwedstrijd Wouwse Plantage ONGELUK Gebeurd!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Dressuurwedstrijd Wouwse Plantage ONGELUK Gebeurd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 16:45

Ik was gisteren samen met mijn vriendin bij de wedstrijd in de Wouwse Plantage...
Zij moest haar 3e wedstrijd rijden (Sammy Mol met Gulfaxi) toen ze gereden had zijn we Fax naar de manege gaan brengen, toen terug gereden om nog wat proefjes te kijken en de punten te halen.

In de binnenbak (waar ze losreden) zag ik een vrouw/meisje op een heel mooi diertje, een halstertouw om zijn nek Verward ...
Ze reden hardstikke mooi dus ik vroeg aan Maartje (geeft mij af en toe les) waarom dat was:
''Nou, dat dier staat erom bekend dat het afentoe ineens in een rotbok verandert, dan komt hij recht omhoog. Daarom heeft ze dat touw om zijn nek, dan heeft ze iets om zich aan vast te houden''
Ow, is dat daarvoor Scheve mond

Toen ze de proef moest rijden stonden we ook te kijken.

Alles ging heel mooi, maar het 'VAN HAND VERANDEREN EN DAARBIJ ENKELE PASSEN MIDDENDRAF' ging mis, hij sprong aan in galop, het meisje nam hem terug en gaf hem even een schopje bij...

En dat PIKTE HET BEEST NIET

Hij werd helemaal gek...

Ik heb hem omhoog zien komen, mijn ogen dichtgedaan, toen hoorde ik een krak en deed ik mijn ogen weer open, het meisje lag op de grond (''auwauwauwauwauw''zei ze (nie gek ook )) en het paardje was al gevangen.

Ze hebben meteen 112 gebeld.

Die hebben haar opgeladen Scheve mond

Tussen dat ze viel, en de Ambu wegreed met haar zat zeker een HALF UUR Bloos!

Ergens ben ik nou wel benieuwd wat ze had, maar ik kan het nergens vinden...

Was een van jullie erbij? Weet iemand wat ze mankeerde? Hoe het met haar gaat?

Tjee, en ik maar denken dat zulke dingen alleen bij springen gebeuren Scheve mond


La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 16:50


:+: Lady & Viƫnna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 16:59

Vanwege nog een topic gaat dit op slot.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, ikkedus, Mark0919, Sterrenpony, VinandoW, xxIsaa en 36 bezoekers