scheren, leuk man

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-01 21:49

hehe, vandaag een dagje geschoren. Van de week had ik mijn messen laten slijpen, dus vol goede moed naar Lunatic, waar ik haar ezelje en een ezel van een stalgenoot zou doen. mijn vers geslepen messen erop, machine aan en... NIETS. grr, geen haartje kon ik scheren. Ik weet neit hoe die man ze van de week geslepen heeft, maar mijn messen waren dus bot! gelukkig had ik nog wel een ander paar mee, dus daar ben ik maar mee aan de gang gegaan. Die had ik ergens anders laten slijpen, dus geen enkel probleem. Toen de fjord. Ik had net een paar flinke happen van zijn zijkant af, en een halve kont... messen bot. Hij had ook echt een hele dikke vacht, en met die fijne messen gaat dat toch minder goed dan met de grove. Tja, en dan?? Alles afgebeld, of er een bedrijf was die kon slijpen. We werden steeds doorverwezen naar een bedrijf dat dicht was. Toch maar daar heen gegaan en aangebeld. Gelukkig wilde die man ons wel helpen, en wilde hij mijn twee sets messen slijpen. Daarna de fjord afgeschoren. Ik zei al tegen dat meisje, dat als ik de messen niet kon slijpen, dat ik dan maar niet meer terug kwam. Was ze niet zo blij mee. Gek he..
Toen ik de fjord bijna klaar had, kwam er nog iemand die haar ezel geschoren wilde hebben. Okee, hierna dan.. Volgende keer neem ik zo'n ding mee die ook altijd bij de vijverker staat, kunnen ze nummertjes trekken Haha! .
Daarna ben ik maar snel naar huis gegaan om te douchen. daar knap je wel van op!
Maar ja, ik heb het nog nooit gehad dat ik mijn messen heb laten slijpen en dat ze daarna nog bot waren. Hopelijk gebeurt het ook niet nog een keer.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 21:51

Dus je bent weer flink aan het werk geweest. Zal wel veel werk zijn als je meerdere paarden moet scheren. maar ja als je dan toch bezig bent....

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is...
[IM] Julius...alweer 15 jaar geleden

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-01 21:54

hmm, ik zie dat ik beter groenteboer neer kan zetten in plaats van ba-kker. wat irritant zeg, word dit snel weer veranderd, of blijft dit zo??
Ik doe ze inderdaad liever allemaal tegelijk, dan maar een keer goed smerig en onder de hartjes. Dan ben ik er ook weer vanaf. Morgen trouwens nog eentje; die van Orri.

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 22:00

ik laat egbert mooi de mijne scheren hij doet dat super snel en goed ik heb er nog twee vor hem.haha gr linda

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 08:30

mhhh wat een mazzel dat ik niet hoef te scheren.
*opluchting* hij blijft redelijk kort in zijn haar maar is ook zo weer droog gelukkig als ie nat wordt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie