Nieuw paard, nieuwe naam?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:43

Mijn pony heette gipsy king oftewel zigeuner koning... vond ik toch niet zo heel erg gepast voor een sportpony en heb m toen casanova genoemd... Daar luisterde die ook gewoon naar hoor..

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 18:33

Labelle heette bij dr eerste eigenaresse Gina geloof ik, bij de volgende heette ze Cashel en toen ze bij ons kwam moest ze een naam hebben uit de muziek, en nu heet ze dus Labelle
En ongeluk? Nee niet echt, voor mij is het een superpaard Haha!
helaas is ze nu weer verkocht en gaat ze in oktober weg, maar ik geloof niet dat ze daar weer haar naam gaan veranderen

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:06

Ik heb mijn vorige paard Osmanthus omgedoopt in Okkie Haha! Heb hem moeten verkopen omdat het uiteindelijk toch niet het paard was wat mij echt aantrok dus met hem heb ik wel 'ongeluk' gehad Knipoog

Denk dat dat toeval is
Ligt aan de naam, als ze echt een naam hebben wat mij niet ligt dan heetten ze hier anders, wat de volgende eigenaren doen is hun keus.

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 20:13

Mijn paard heet Kiamarna, zo heette ze al bij de koop, en ik heb er nog wel over nagedacht om een andere naam te verzinnen, maar aangezien ik niet zo goed ben ik het verzinnen van nieuwe namen heb ik het er maar snel bij laten zitten. Nu noem ik haar altijd Kia

Priscilla_xx

Berichten: 561
Geregistreerd: 05-03-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:59

ik vind dat een paard zijn naam moet houden zoals hij vanaf zijn geboorte genoemt is.
want als hij helemaal aan zijn naam gewend is kan je hem toch niej opeens een andere naam geven Verward
mijn verzorg paard heeft ook niej echt een mooie naam, maar nu ben ik er helemaal aan gewend