Ik ben de eerste in 2 jaar!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 22:30

Op onze school hebben ze 2 pa_arden, 2 fjorden om precies te zijn. Moeder Kim en zoon Utwald. Utwald is een ruintje van 2 jaartjes oud. lekker ontdeugend, je kent het wel.
Hij neemt altijd de loop met leerlingen, hij bijt ze, gaat er mee vandoor enz. Nou, ik had dus al een keer met hem gelopen en dat ging best wel goed. Niemand mag hem naar de b ak lopen omdat hij er dan vandoor gaat en niemand hem houdt.

Hoor ik vandaag opeens ,,Sanne, zet jij Utwald even in de ba k?" Ikke happie man! Want ik ben helemaal weg van hem! Ik nam hem dus mee, de dcente liep achter mij(wist ik niet want ik lette op Utwald) en net voor de ba k wil hij ervandoor gaan. Hij springt over in dr af en ik trek zijn ho ofd naar mij toe en draai hem zo om. En hij stond stil! De docente had ik nu wel gezien en ze zei: ,,Echt heel erg goed! Je bent de eerste leerling in zijn leven die hem kan tegen houden!" *Sannre trots*

Toen later in de ba k mocht iedereen 1 keer met hem een rondje lopen. Bij iedereen beet hij wel eens, gaf een bok, sprong ineens opzij of nam gewoon een loopje en ging dan ergens staan eten.
Nou, toen als laatste was ik eindelijk. Dus ik loop een rondje, en al dat geklier was weg. Hij beet niet, hij bokte niet, hij sprong niet en hij ging er niet vandoor. Hij had alles ZO braaf gedaan!

Toen zei iemand later in de klas (een jongen die een beetje jaloers is of zoiets): ,,Nou dat jij nou zo slecht in Wiskunde ben! Ik ben de beste!" toen zei ik terug: ,,O ja? nou ik sta een 9,2 en jij een 9,0 wie is er nou beter?" toen zei hij weer: ,,Nou dat jij nou zo slecht met dieren bent..." toen ineens zei de jongen die naast hem zat: ,,Wat nou zij is slecht met dieren, bij jou en mij deed Utwald echt van alles, en bij haar geen mallemoer!" Toen was hij wel uitgesproken! Haha!

_________________
I love all my animals!!!! to everybody a big [img]../upload/445/kusjuh.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-11-02 21:37 ]</font>

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 22:34

Gemengde leerweg, MAVO klas 3c, is een land en tuinbouw school

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 22:42

haha echt lachen
goed gedaan hoor!!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 10:59

goed gedaan, je gaat nu zeker wel vaker op hem rijden of niet?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 11:03

Ik denk niet dat ze op hem rijdt Party girl...ze heeft het over een fjordje van 2 van haar school Party!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 13:05

klopt, ik mag nu inderdaad wat vaker met hem gaan lopen Lovers Ik zal nog wel een keertje foto's maken.

Hij is wel erg donker voor een fjord, is bijna net zo'n kleur als een haflinger.