Help, zomereczeem!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Help, zomereczeem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 10:55

Jimmy heeft eczeem en ik kan wel janken als ik er naar kijk want wat ik ook probeer het wordt steeds erger. Ik vind het zo zielig voor hem. Jeuk is vreselijk. We wonen nu 1,5 jaar bij het bos en daarvoor had hij er nooit last van. Gisteren heb ik min of meer de knoop doorgehakt en ga nu op zoek naar een goed adres in het westen, mogelijk op Texel. Ik vind het vreselijk om hem weg te doen! Dit is voor hem het beste. Ik ben wel heel verdrietig Huilen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 11:37

jeetje, dat is erg, maar valt er verder niets meer tegen te doen, de DA`s hebben toc heen spuit dat ze erin spuiten ofzo ? maar heel erg veel sterkte als je hem weg moet doen

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:14

Heb je al eens een zo'n deken geprobeerd? (bijv. die van boett). Deze zomer heb ik die ook voor mijn pony gekocht en hij heeft nog nooit zo lange manen gehad als nu Lachen Hij heeft eigenlijk helemaal geen jeuk meer (alleen een klein beetje bij zijn hoofd, maar die is ook niet bedekt door die deken).

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:54

Probeer idd eens zo'n deken, laat de DA hem inspuiten, enz.
Je hebt vaste uren wnn hij binnen zou moeten staan, vraag dat eens na bij de DA Lachen

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:14

Dit topic hoort op MD thuis, en daar is al veel geschreven over zomereczeem. Zie het sticky: [MD] !zomereczeem! en vind je daar niet genoeg informatie dan is er altijd de zoekfunctie nog. Vandaar dat dit topic gesloten wordt.