gisteren :$

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Melliejj

gisteren :$

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 08:08

Hoi!!
Gisteren clubkampioenschappen Haha!.. 's ochtends eerst dressuur op Suske, Voor mijn gevoel ging het wel goed, was een gebroken lijn 5 meter vergeten (ik had pas door da ik da moest rijden toen ik al bij B was Tong uitsteken)... En met springen, door naar de barrage, en toen lag ik eerst nog een tijdje 2e, maar toen kwamen er heel wat goeie langs Tong uitsteken en werd ik uit eindelijk 5e... (Volgende x beter Tong uitsteken).. Toen gingen de paarden/pony's naar de wei, dan gooien ze die stal gewoon open en die lopen dan zo naar de wei toe (Sluiten ze wel alles af die naar het bos gaa nen naar de weg enz.) Komt Bubbles (Groot, lomp, dik Tong uitsteken) uit die gang rennen, gaat ie buiten KEI hard onderuit, boem op zijn zei schoof nog helemaal door op zijn schoft... Scheve mond Staat ie op, 1 seconden staat ie nog te wankelen maar raced er gewoon weer vandoor Tong uitsteken
Twas toch wel een zeer geslaagde dag Tong uitsteken

==>vrijDag 06-08-04 naarr Spanje! (peƱiscola) en 17-08-04 weerr truG met de dus!<==

nielsforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:47

Wat goed dat het zo lekker ging op je wedstrijd.Mooi gezicht is dat he als er zoveel paarden naar buiten gaan in een keer.Volgende keer ga je gewoon voor de eerste prijs.Gefeliciteerd hoor.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie