"penny"gevoel

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

blieb01

"penny"gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 21:16

Tja, wist zo gauw geen andere titel voor mijn verhaal. Ik heb na een lange tijd eindelijk weer eens op Pais vasco gezeten. Na zijn castratie had hij weidegang en langzaamaan weer begonnen met longeer werk. Ik was blij dat ik eindelijk weer kon rijden maar helaas hij was kreupel Scheve mond . Weer een paar dagen rustig aan en weer proberen maar helaas weer niet rijden. Meneer had het benauwd, had erg last van zijn luchtwegen. Medicijnen gegeven en zoveel mogelijk het land op. elke dag werd hij even aan de longe gezet maar rijden hadden we maar even uitgesteld. Vrijdag longeerde ik hem weer maar vassie verveelde zich enorm aan die longe. Toch maar ff een hoofdstel omgedaan en heerlijk zonder zadel een beetje door de bak gestapt Haha! . Ik voelde me enorm pennyachtig, daar zat ik dan in mijn spijkerbroek op vassie. Hij vond dit leuker dan domweg rondjes aan die lijn te lopen. Ik had er zelfs een heel klein drafje uitgekregen. Ik heb de rest van de vrijdag met een big smile rondgelopen geloof ik. Na overleg met de eigenaresse mag ik morgen (maandag ) voor het eerst "echt" rijden. Ik ben benieuwd hoe hij loopt. Al word het wel een druk dagje omdat Daraxo ook gereden moet worden en sávonds heb ik les maar ik ga wel even rijden met vasco daar heb ik nu al zolang op moeten wachten. Ik doe het rustig aan met hem en denk dat ik een minuut of 20 aan de gang ga met hem maar JIPPIE eindelijk weer op vassie!

noukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:12

Ik ben blij voor je dat je verzorgpaardje weer beter is.
('ts toch je verzorpaard of niet? Verward) Beetje rare titel haha, ma ik zou ook niet weten hoe ik het anders moest omschrijven. Veel suc6 Haha!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 12:30

Fijn he, dat gevoel Haha!
Gelukkig gaat het weer beter!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie