2 maanden weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KimDai
Berichten: 836
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Heemskerk

2 maanden weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 20:48

Ga binnenkort 2 maanden naar Amerika en ik heb gelukkig iemand gevonden die voor mijn paard kan zorgen.

Heb een verzekering voor ziektekosten en Wa verzekering...
Betaal mijn stalling voorruit aan de stalhouder
Laat haar vlak voor ik wegga nog even bekappen...

Is er iemand ook eens 2 maanden weggeweest van zijn paard, hoe was dat? en ben ik nog dingen vergeten te regelen...


VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:46

Ik heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee. Wormenkuur? Telefoonnummer van de DA? En vergeet je eigen telefoonnummer niet achter te laten. Dan kan je af en toe nog op de hoogte gehouden worden als je dat leuk vindt Haha! Veel plezier!

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:28

Neem foto's mee naar america, en check af en toe bij iemand anders op stal hoe het er mee gaat ter controle.

Bejaarde bokkers weten meer

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 12:52

Maak goede afspraken met degene die voor je paard gaat zorgen over wat hij/zij wel en niet mag doen met je paard. En spreek ook goed af wat hij/zij moet doen in een noodgeval. Je moet er natuurlijk niet aan denken, maar stel dat er iets ergs gebeurt, dan moet diegene een beslissing nemen over een eventuele behandeling. Je zult namelijk net zien dat je op zo'n moment zelf niet bereikbaar bent. En verder............ lekker genieten van je verblijf in Amerika!!! OK dan!

KimDai
Berichten: 836
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 17:00

Thanks voor de tips!

We hebben het inderdaad ook al over de Worst Case scenarios gehad..
en ik vertrouw erop dat ze de juiste beslissingen kan nemen in geval van nood...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GoogleAdsense, Kayleigh__, Kimberley_, Pose1, supervon78, vierhoef en 110 bezoekers