Sinds Maandag...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ldwtje
Berichten: 23
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Sinds Maandag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 19:45

is mijn verzorghengst een ruin , ik was op vakantie geweest en hoorde het zondag pas....en het toen de volgende nacht natuurlijk niet geslapen met de zenuwen.
Het is allemaal goed gegaan OK dan! !gelukkig! maar ik vond het toch wel eng om te zien. Hij was normaal megadruk en de dagen erna ontzettend rustig, dat het eng begon te worden. Maar nou had hij woensdag nog een prik penicilline gehad, in zijn borst, en daar zit nu een ontzettende bult Scheve mond Scheve mond , is dat normaal?
Hij moet nu iedere dag zoveel mogelijk lopen en 2x per dag afspuiten, gelukkig vind hij dat allemaal niet zo erg... Het is nu ook wat minder dik aan het worden.
Ik had als grapje voor mn ouders en broer en zus, de ballen mee naar huis genomen Haha! Haha!, Ik heb wat afgelachen met de reacties!!! ik dacht dat me zus ging kotsen Schijnheilig .


SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:05

Haha! leuk! ik wou dat ik dat had gedaan toen mijn bijrijpaard gecastereerd werd! Bij hem werd dat trouwens neit gedaan omdat hij extreem druk was ofzo, maar omdat hij anders met de vakanties en in de weekeinden alleen op stal moest blijven staan. Zijn gedrag is dus ook niet echt verandert..

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:07

Haha! Hahaaaa goeie man met die ballen!!

Ik weet niet of het normaal is dat er nu een bult zit op de borst,maar mijn fries heeft het ook een keer gehad van de influenza spuit.Maar voor de zekerheid kan je de dierenarts bellen en vragen of dat een normale reactie is.
Maar ik denk dat het wel goed komt met je paardje hoor.
Geef hem maar een dikke knuffel van hier. OK dan!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:13

Haha!! Zal je familie weer lekker op prijs hebben gesteld zeker... Schijnheilig

Nog veel plezier met je paardje, het komt vast weer goed met die bult. Ach gut Heeft hij er zelf verder geen last van? (als je er op drukt bijvoorbeeld) Nog veel plezier met hem! Lachen

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:05

pas maar op,straks komt je moeder eraan
we eten vandaag iets aparts,ldwtje hefet voor het speciale ingredient gezorgd
eetse Schijnheilig

Icelandics
They grow when you get on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, josien_m_, Lanoca, mino1, shaddy82 en 32 bezoekers