warm + puberpaard, je kan me opvegen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

warm + puberpaard, je kan me opvegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 16:12

Kep vandaag weer op Thomas gereden, voor wie em niet kent, hij is 4 jaar en een paar maanden onder het zadel.
En het ging voor geen meter en daar kan ik dus echt niet tegen!
Zitten dr mensen aan de kant die je aankijken van, wat ben jij in GODSNAAM aan het doen op dat paard.
Sja...goeie vraag.

Volgens mn instructrice is hij flink aan het puberen, was te merken, hij gooit zichzelf af en toe ineens tegen het hek aan, of rent er keihard op af, ziet er natuurlijk ook heel raar uit als je zit te kijken maar geloof me, hij was niet makkelijk. Scheve mond
Of hij is ineens niet vooruit meer te branden...ik heb hem soms echt naar voren moeten schoppen terwijl hji rondloopt met een hoofd van "ik hoor nix, zie nix, doe nix..."

Maar het was ook vooral mijn schuld dat het verrot ging, hij heeft een ander zadel gekregen, een Stubben, maar ik kan er niet op zitten.
Kep korte en lange beugels geprobeerd, maar het gaat gewoon niet.
Dat zadel heeft ook weleens op een ander paard gelegen en toen had ik het ook.
En de vorige keren op Thomas met zn andere zadel zat ik wel goed.
En zonder zitten ben je nergens.
Kan hem dan niet opvangen of goed wegrijden als hij zn buien weer heeft.
En natuurlijk moet je zo'n paard bezighouden maar in (voor mn gevoel) 30 graden is dat ook moeilijker dan je denkt.

Ik heb het wijken enzo verder ook maar laten zitten, wel geprobeerd maar dat ging niet, hij kan het wel heel goed maar ik had geen zin om door te drammen, het komt wel weer.
Alleen maar voorwaarts neerwaarts gereden en geprobeerd de aanleuning redelijk constant te houden.
Op het eind heeft hij nog wel een keurig galopje laten zien dus zo erg was het niet maar ik baal wel altijd als het na 2 onwijs goede weken ineens slecht gaat.
En k ga nu op vakantie dus k rij em voorlopig niet meer.

Maargoed, maak er verder geen groot probleem van hoor, wou et alleen even kwijt Lachen

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:53

Wie is Kep?

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:23

Heej
Was een leuke les hea vandaag!
Wahaha. Ik d8 van dit topic {die titel..}"grappig, net als by my..". Is het jouw topic haha.
Ik had niet zo heel veel van Thomas gezien (was zelf druk bezig met blijven zitten Haha!), maar wat ik zag was wel goed hoor!!!!!
doeii

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 13:25

haha...ja ik zag jullie ook af en toe voorbij vliegen Tong uitsteken

K kreeg wel complimentje van Angeline, da's wel weer leuk...