Vandaag naar Hetja geweest, ook een opknappertje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Vandaag naar Hetja geweest, ook een opknappertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 23:12

Vandaag heb ik Hetja (Laura) van bokt, ontmoet. We hebben allebei ook Lotte en Equis verzorgd, maar dan wel in een andere tijd zeg maar. Grappig dat je allebei hetzelfde paard kent, maar elkaar niet Lachen . Laura heeft ook een opknappertje, Hetja, zo he die staat er weer helemaal gezond bij. We hebben lekker over de paardjes gebabbeld en ik heb nuttige tips meegekregen. Haar zus is ook al fanatiek paardenliefhebster. Leuk om te zien dat andere mensen ook zo druk met hun paardjes zijn *LOL* .
Natuurlijk mag ze ook een keertje mijn kant op komen om Jessie te zien OK dan! . Zij gaat ook weer contact opnemen met de eigenaren van Lotte en Equis, ik ben benieuwd hoe het met ze gaat. Ik durf het niet meer zo goed, omdat we toen op een vervelende manier uit elkaar gegaan zijn Huilen .
Al met al een geslaagde dag, al was het wel wat regenachtig Haha! . Enne Laura, ik stond maar heel even in de file op de terugweg, t viel wel mee Knipoog .


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:25

Leuk dat het een geslaagde meeting was Lachen

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:36

Ik vond het zeker ook een geslaagde dag en ben blij dat de file op de terug weg mee viel. Was inderdaad erg jammer van het weer, anders had je Hetja kunnen 'horen' (spat en zuren die niet meer genoeg worden aangemaakt) lopen. Ben blij dat Jessie al zo is opgeknapt en hoop dat je met haar nog net zo veel kunt bereiken als dat ik met Hetja kan! (En dan bedoel ik qua gezondhied e.d.)

Welcome to my world of make believe, check your reality at the door.
Within my wishes and my wildest dreams, if I could be anything,
well baby, I‘d be yours

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 13:35

Ik hoop het ook, vandaag is de hoefsmid geweest om er ijzers onder te leggen. Kan ik tenminste de weg op zonder dat ik hoef te stressen. Ze moet veel op het harde lopen, want dat is goed voor haar pezen. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Manadeluca, mellamoshan, MightyMike, Sourire, Titsia, Vagabondo en 115 bezoekers