scotty weg

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

miekelover

scotty weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 11:57

Scotty is een 3 jarige hengst welshje die ik onder zadel moest brengen voor mensen. Ik heb ruim 6 weken om een zadel een hoofdstel gewacht maar ik heb niks gekregen. En ik wist dat hij te koop stond voor 100euro

Ik wou gisteren op stal scotty in de bak los gooien. En hij sta altijd buiten in een weitje met een schuil stallentje. Dus ik riep scotty maar hij kwam niet. Dus ik ging in zij wei kijken en ik zijn stallentje. Geen scotty dus ik overal zoeken. Nergens kon ik hem vinden. Toen kwam de eigenaar van de stal thuis dus ik vroeg waar is scotty. Hij zei die is verkocht. Ik zei ow lekker. Hij zei dat wist je toch dat hij gisteren weg ging. IK zei hoe moet ik dat weten als ik niet eens op stal ben geweest. Hij zei ow ik dacht dat je dat wist. Ik zei nee. Ik vroeg waar hij nu stond. Gelukkig 100m verder.
Ik met een andere meisje erheen gelopen. Nergens Scotty te vinden. Ik ging het vragen aan die mensen en die zeiden nee die is al weer doorverkocht Huilen .
Hij staat nu lekker ver weg ergens in Olden. Boos!

Ik vind het echt zo triest dat ze me niet gebeld hadden en dat ik nog even afscheid kon nemen van scotty.

hier nog 2 foto;s van hem. Als iemand weet waar hij is wil je het dan even laten weten
Afbeelding
Afbeelding

scotty ik mis je Huilen

we liepen ook een keer in het bos met mieke en scotty en toen zeiden mensen is dat het veulentje van mieke Lovers

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:17

Zooo lekker banketstaaf zeg! Als jij der nix van af wist Verward
Dit is dus 1 reden waarom ik mn shet noooooit zou verkopen mensen!
Voor je het weet is die al weer doorverkocht, en staat ie aan de andere kant van het land

* Little Joy * : Ik mis je kleine meid :+:
* Anne Reseda * : B + 18 // L1 + 10 // L2 + 13 // M1 + 2 :list: *\o/* Kampioen B dressuur Haflingerdag Ermelo 2011 *\o/*

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:07

Wat erg zeg zonder dat jij het wist. 100 euro is echt heel goedkoop voor z'n leuke pony.Ik hoop dat je de eigenaars nog ken traceren.

Fly & Caitlyn
Lieve Natasja rust in vrede 05-10-04 en Maico 21-03-03
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 13:14

ja maar hij was aan 1 kant beetje blind dachten we omdat hij zo tegen zijn schuilstal op liep. Ik mocht hem niet kopen van me moeder

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:30

Dat is wel erg snel doorverkocht zeg... Misschien omdat ie zo goedkoop was, hebben ze hem voor meer doorverkocht omdat ze iemand kenden die interesse had? Scheve mond Ik vind het wel jammer voor je dat het zo snel is gegaan en je niet eens afscheid hebt kunnen nemen, zeg! Hopelijk vind je de plek waar hij nu staat. Weten de mensen die zeiden dat hij was doorverkocht het niet dan..?

Ook jammer dat je 'm niet mocht kopen, anders was ie nu nog bij jou geweest... Scheve mond

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 13:31

nee die wisten dat niet hij zei ergens in olden. Ver weg in iedere geval

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:43

Huh, maar zij hadden hem toch doorverkocht? Ze weten niet eens aan wie ze hun paardje verkopen? Ik hoop dat je 'm vind, en dus nog eens terug kan zien! Wel jammer dat hij zo ver weg staat, maar hopelijk kan je 'm iig nog een keertje zien. Veel succes er nog mee...

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:16

Bah wat vervelend en zeker omdat hij alweer is doorverkocht.
Misschien kun je nog op de een of andere manier met de eigenaren in contact komen.

Rona, Linanda en Oackly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie