auto zonder dak is eng!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

auto zonder dak is eng!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 17:42

Ik ging vandaag wandelen met mick,
Dus hier een kort verslagje Lachen

Mick had er veel zin in vooral dat we richting uitgang gingen( )

Ons eerste opstakel was Mick z`n papa(staat op een weilandje naast de uitgang) papa werd helemaal gek dat hij mick zag, en dat vond mick wel interessant om te zien, dus ze even laten snuffelen. Thunder(papa) helemaal te hinniken en lief doen, Mick vodn het maar niks dus we gingen verder, de berm in, en Mick begon te rennen. We moesten lags het weiland, waar de andere paarden stonden(van de stal) Dus mick stond om de 5 stappen stil, om te kijken.naja, waren we daar eindelijk voorbij, was hij rustig en liep lekker vlot door. na 10 minuutjes ong. kwamen we aan bij ene klein speeltuintje, wara iemand was, dus ik liep er even door heen, wip was niet eng, basketbal net was niet eng, en zelf de schommel was een eitje!
Dus wij maken een boogje, mick keek even opzij(lette dus niet op het obstakel voor zich) en zag dus niet de prullebak staan, dus hij schrok zich rot Rolleyes wij wee uit het speeltuintje(liep dus ene stukje omhoog) Mick lette niet op, en al struikelend kwam hij op de stoep, stond stil, en keek om zic heen zo vanne "zo, dat ook weer gehad" . Naja rondje door de straat, een vrouw hangde haar was op, was niet eng, en alle auto die aan de kant stonden ook niet. Toen kwamen we weer aan bij de weg, en er reden een stuk of 3 auto`s voorbij, die waren ook niet gevaarlijk, totdat er een auto voorbij kwam(reed rustig, netzoals de andere) die ene open dak had, Mick schrok zich dood, en sprong naar achter en ging raar doen Rolleyes naja, auto voorbij en het was weer over, de heel weg terug wou die draven! hi liep snel, en de stuikjes dat we gingen draven ging hij zo snel dat ik het niet meer bijhield Bloos

Bij thuiskomst stond hij even op stal om zijn bix te eten, en omdat zijn moeder in de les meeliep.Hij begon opeens heel raar te doen, en tegen de muur te meppen, zat er een horzel op hem, had ik (gelukkig voor hem)hem even dood geslagen.

Lekkere dag, met een goed horzel vrij einde Knipoog

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:23

zo das lekker spannend. Maar had je hem los langs je lopen dan Verward

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 19:08

neej, gewoon aan een halstertouw Knipoog

Sammetje_

Berichten: 2065
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: ♥ Op een heel mooi plekje ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:45

Hahaha heel avontuur weer Lachen
Der is geen dag dat je niks mee maakt he Tong uitsteken
Hoe oud is Mick dan?
Nog een veulentje of?

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:25

haha mickemans, sotere vent net als teun