mijn nieuwe paard is er !!!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

shiana

mijn nieuwe paard is er !!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 17:13

gisteravond hebben ze haar gebracht , alles was erg spannend natuurlijk , in een keer in een nieuwe omgeving met allemaal nieuwe paardjes .

Ze heeft zich gisteren erg druk lopen maken en daardoor waarschijnlijk een spiertje ofzo verrekt , dus ze loopt nu een beetje mank op een been .

We hebben haar vandaag maar even in een ander stukje land gezet wat dichter bij de andere paarden , en ze was gelukkig gelijk een stuk rustiger.

Ik heb op het moment geen foto ( helaas geen diggi meer ) .
Iemand op bokt heeft nog wel een foto gemaakt van haar , dus zosnel als ze die erop zet hebben jullie een beetje een beeld .

Het is een bruine merrie , met een klein kolletje , 14 jaar oud en luistert naar de naam indira , ze is erg op mensen gericht , wat ik zelf wel erg leuk vind .
En ik denk dat we het samen vast nog wel heel leuk gaan hebben .

Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:16

Wat ontzettend leuk voor je !
Met druktemaker Indira komt het vast wel goed, ze heeft waarschijnlijk gewoon wat tijd nodig om te wennen.
Nieuwe omgeving, andere paarden..... allemaal reuze spannend !
Ik ben erg benieuwd naar de foto.
Heel veel plezier samen !

It's not easy being green *** Kermit ***

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:21

ben benieuwd naar fotos..Haha!

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

nielsforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:41

wel gefeliciteerd met je nieuwe paardje.ik hoop dat jullie een fijne tijd tegemoed gaan.ik wacht ook met smart op de foto's

Bart..we zullen je missen r.i.p

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie