Rampendag..Moet mij weer overkomen zeg..;(;(:(:(

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amanda_T

Rampendag..Moet mij weer overkomen zeg..;(;(:(:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 15:28

Vandaag was echt een rampen dag. Ik weet niet hoe t allemaal kwam, maar t liep niet lekker.. Scheve mond

Eerst wou ik gaan rijden vanmorgen. Haal paard uit de wei, past de singel niet meer. Had al anderhal;ve week geen zadel opgelegen. Want we gingen steeds met de wagen weg. Dus ik pak me fiets, en neem Lasagna aan het touw mee op de fiets naar huis. Wou ze niet draven, dus ik let nergens op op hoe ze loopt bijv. Dus ik zadel thuis op. Ga erop zitten, en ze liep zo belabberd. Ze liep echt te hinken op der voorbenen Geen van beiden zat het echt lekker. Dus ik ben afgestapt en naar huis gelopen. Afgezadeld en naar stal gegaan. Daar even alles gecontroleerd, nix te zien zo op t eerst zicht. Waterslang gepakt, en even afgespoten. Dus i kzet der weer rustig in de wei. Ik bel Iona op, want die helpt mij altijd als ik ergens niet uit kom. Dus zij zou smiddags komen kijken.

Later toen we gingen kijken zag ze dat Lasagna;s pees dik was. En dat hij op alle voorbenen kreupel liep, en beetje gevoeld enz. Eeven gedacht wat het kon zijn. En we besloten de veearts te bellen. Dus gebeld. Na 45 minuten kwam de VA,.

Eerst even alles uitgelegd, en wat er aan de hand was. Toen even gestapt en gedraafd over de weg. Toen heeft hij alles bij de hoeven afgevoeld. En kwam met de opmerking dat ie wel lief was Pling OK dan! . Dus hij zij dat ie buigproeven ging doen. Bij de knieen enz. Maar toen ik voro de laatste keer op en neer moest rennen, viel mijn telefoon uit mijn zak. En ik hoorde Iona zeggen 'Kijk uit'. Maar ik was te laat. De eerst keer stapte ze eroverheen, maar met haar achterhoef ging ze net o de rand staan. Dus frontje kapot, maar de telefoon nog in goede staat. Gelukkig Bloos! . Dus van de week een nieuw frontje halen..als ik die kan vinden iig..

Na de proeven vond hij dat ze best goed waren voor haar leeftijd. Hij heeft alles nog een 2de X bekeken en gevoeld. Toen besloten dat ze bniet van haar ijzers afhoeft, maar ik moet wel rustig aandoen, Niet rijden. Maar wel voldoende stappen op het gras. Ze heeft een pasta gekregen, met onstekkingsremmers en pijnstillers. En ze mag een week niet voor de wagen staan..zodat ze even helemaal kan herstellen. Is er na 3 dagen nog geen verbetering even bellen.

Mijn dag ging dus heel erg lekker. 1 positief punt is dat mijn baantje goed gaat komen. Maar verders was het echt bagger..

Sorry voor t lange verhaal. Moest er gewoon ff uit, en ik bleef maar typen Tong uitsteken Bloos

::..*,,Rust zacht lieve Lasagna ;(...30/3/1986-30/09/2009.. :+: ,,*..::

Vigour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 15:41

Ik heb ook last van zulke dagen.. dan zak ik het liefst door de bodem.

nielsforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 15:43

nouja,in iedergeval veel beterschap met je paardje.ik hoop dat ze er snel bovenop is.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:15

Hm... baaldag dus!
Nou ja.. alles komt goed, hoop ik voor jou en je paardje Lachen
Wens dr maar beterschap Knipoog

It's ok to fight back, it's alright if you lose
    It's ok to give up, we'll still love you if you do

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:40

Idd een mega baaldag.
Nu maar hopen dat je paardje snel opknapt OK dan!
En een geluk dat je telefoon niet helemaal stuk was Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:06

Succes ja!! hoop dat je een frontje kan vinden!!! En geef je paard een dikke zoen van me!!!!

Liefs Ilse

Live your dreams

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 18:55

Zal ik allemaal doen Tong uitsteken Net bij paardje geweest. Heb even gereden, stappend door de wei, dat mocht van de VA wel dus. Net op stal gezet zodat ze morgen nuchter haar medicijnen krijgt. et gaat wel een stukje beter dan vanmiddag. Hopelijs is ze er snel weer bovenop. En gelukkig dat me mobiel niet helemaal kapot was. Kan er nog mee bellen dus Tong uitsteken

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:16

Wat een dagje zeg!
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop is. En een nieuw frontje zul je ook vast wel weer vinden
Heel veel beterschap ermee.

.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:51

Haffielover schreef:
Ze heeft een pasta gekregen, met onstekkingsremmers en pijnstillers.

Sorry... Ik moest al lachen bij de naam van je paard, Lasagna, maar toen ik dit las was ik helemaal niet meer te houwe!! *LOL* Haha!

Maar goed, wat een rotdag zeg, kan me voorstellen dat je daar van baalt! Hoop dat je paard er snel weer bovenop komt...
Sterkte... Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 13:13

Khoop t dat alles snel goed gaat komen. Frontje ook wel. Haha ja bij pasta zag ik het net . Haha..lag echt in een scheur *LOL*

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:18

Ik moest ook al om de naam lachen, maar dan in combinatie met de te kleine singel... Moest even 2x het berihtje van XtwisterX lezen voor ik hem doorhad. 't Is nog vroeg (humhum).
Ik hoop dat je paardje weer snel de oude is!

Weet je: voordeel van zo'n enorme baaldag is dat je nu alles in een keer hebt gehad. Vanaf nu gaat het eerst een tijdje weer helemaal goed! Dus eh, je paardje loopt steeds beter, ja, je vind een frontje (een mooiere dan die je had), lasagna valt iets af zodat de singel weer past... Je hoort het: ik ben juist in een optimistische bui!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 14:03

Khoop t ja Riëtte. We gaan denk van de week kijken voo een frontje. Paard loop wel al iets beter. Maar als het morgen niet meer beter is, dan moet ze vee arts weer komen. Maar ik hoop dat we het nu even gahd hebben. Ja die singel is echt voor schut Bloos. Ik weet het, maar omdat hij een van zijn ijzers kwijt was is ze weinig gereden in een week tijd, e toen is ze een (klein Schijnheilig ) beetje aangekomen..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie