Penny gesignaleert

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:17

pharagirlke schreef:
en dan zit je met een paard dat vooruitschiet als ie de zweep alleen al voelt en hupsa *LOL*


Reactie!
Zo moet het zijn ja! Haha!
Ik maak geen misbruik van mijn zweep, en gebruik hem verder alleen als het nodig is, wat niet vaak het geval is....

Ayasha
Blogger

Berichten: 57941
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 18:21

ik heb zo eentje als ik de zweep alleen al wissel is spurt ie vooruit Tong uitsteken
gewoon omdat ie al denkt dat ik wel eens zou kunnen raken *LOL*

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:25

pharagirlke schreef:
ik heb zo eentje als ik de zweep alleen al wissel is spurt ie vooruit Tong uitsteken
gewoon omdat ie al denkt dat ik wel eens zou kunnen raken *LOL*


Een van de redenen waarom ik mijn zweep dus niet wissel! Tong uitsteken

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:30

Ik snap Binko denk ik wel een beetje Knipoog
Mijn ouders kochten ook meteen een beige rijbroek voor me toen ik net begon, alleen schepte ik niet zo op, ik was juist erg verlegen!
Maar misschien keek dat meisje wel erg tegen jullie op en wilde ze in een goed blaadje bij jullie komen te staan, zodat ze een stoer 'grote meidenverhaal' bedacht. Dan is het ook wel heel erg verleidelijk om niet zo'n opmerking te maken Haha!
Maar aan de andere kant werk ik met kids en vaak is zo'n verhaal echt een masker, omdat ze superonzeker zijn. Als je t zo bekijkt is t best wel sneu...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57941
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 18:35

ze zag er niet bepaald onzeker uit alet.
in tegendeel zelfs Scheve mond

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:26

ja maar dat lijkt dan meestal wel zo....kan hoor, niet dat ik er nou giga verstand van heb maar ja! en over het zweep-gebeuren, ik rijd alleen op de pony van mijn vrindin, ( lintjuuuh ) met zweep, want die heeft t nodig, maar ik hou m altijd in me linkerhand! op me eige paardje heb k geen zweep nodig, hij schrikt er niet van ofzo, maar t is gwoon niet nodig en dan laat ik m liever in de kast!

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:48

hahah wat een geweldig verhaal Pling

Yellowfreaky

Berichten: 111
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:49

Zeg Pharagirlke.. Volgens mij ben jij zelf een penny.. Hier even wat voorbeelden uit je profiel:
lies heeft een slechte eigenschap:
=> ze heeft haar eigen mensen, alleen deze mensen mogen haar zadelen poetsen en pakken in de weide (katrien, ik en herman zijn de enige die haar kunnen zadelen,

na 12 lessen mocht ik op bles naar de gevorderde groep

bles was een pittige pony die graag op hol sloeg en nogal graag zijn achterbeentjes in de lucht gooide... ik ben nooit van bles afgevallen

toen kwam holly in ons leven, holly was een volbloed van 1.75 m

quicky hield van snelle galop, springen en bokken, toen ik er een paar maanden op reed was hij braaf...waardoor ik overstapte naar een ander paard: me to you

daarna kwam boyke! het paard waar ik o zo graag op reed!
hij was +- 1.65 m en was een super fijn paard! hij liep goed bij me en ik kon hem altijd vanvoor rijden, we paste bij elkaar!


Nouja.. En zo kan je nog wel even doorgaan.. Ik vind die verhalen hierboven erg typerend voor een Penny.. Of zit ik er dan helemaal naast?? En Pharagirlke heeft wel de leeftijd voor n Penny.. Ze is gewoon zelf een Penny!!!!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:03

Euhhh.... *plaatst even reactie als gebruiker*

Citaat:
lies heeft een slechte eigenschap:
=> ze heeft haar eigen mensen, alleen deze mensen mogen haar zadelen poetsen en pakken in de weide (katrien, ik en herman zijn de enige die haar kunnen zadelen,

Zulke paarden heb ik ook wel gekend. Maar 1 of 2 mensen konden ze vangen. Er was er zelfs 1 die maar door 1 persoon kon worden opgezadeld.

Citaat:
na 12 lessen mocht ik op bles naar de gevorderde groep

Kan ook best. Je begint allemaal standaard bij de beginners. Van daaruit kijken ze of je daar ook hoort of dat je in een andere groep kan. Soms kan dat al heel snel.

Citaat:
bles was een pittige pony die graag op hol sloeg en nogal graag zijn achterbeentjes in de lucht gooide... ik ben nooit van bles afgevallen
Zoeentje hadden wij ook. Speerde er met galop altijd vandoor, intussen hevig bokkend. Ben zelf ook geen held, maar ben er voor de grap eens opgestapt. Ik vroeg me af of het echt zo erg was. Na vier lessen deed hij het al niet meer (iig niet bij mij) en was hij walgelijk braaf. Ben er ook niet afgevallen Clown

Citaat:
toen kwam holly in ons leven, holly was een volbloed van 1.75 m
Wat zou hier niet aan kunnen?

Citaat:
quicky hield van snelle galop, springen en bokken, toen ik er een paar maanden op reed was hij braaf...waardoor ik overstapte naar een ander paard: me to you
Zie andere quote: toen dit beestje zo braaf bleek te zijn, ben ik weer op een andere gaan rijden.

Citaat:
daarna kwam boyke! het paard waar ik o zo graag op reed!
hij was +- 1.65 m en was een super fijn paard! hij liep goed bij me en ik kon hem altijd vanvoor rijden, we paste bij elkaar!
Dat heb je wel eens... Heb op een paard gereden die ik na verloop van tijd blindelings vertrouwde. Na verloop van tijd begrepen we elkaar heel goed! Als ik op dat moment geld had gehad, had ik hem zelfs gekocht.

Yellowfreaky, ik ben 30, kan ik ook nog een Penny zijn? Clown

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:40

Yellowfreaky schreef:
Zeg Pharagirlke.. Volgens mij ben jij zelf een penny.. Hier even wat voorbeelden uit je profiel:
lies heeft een slechte eigenschap:
=> ze heeft haar eigen mensen, alleen deze mensen mogen haar zadelen poetsen en pakken in de weide (katrien, ik en herman zijn de enige die haar kunnen zadelen,

na 12 lessen mocht ik op bles naar de gevorderde groep

bles was een pittige pony die graag op hol sloeg en nogal graag zijn achterbeentjes in de lucht gooide... ik ben nooit van bles afgevallen

toen kwam holly in ons leven, holly was een volbloed van 1.75 m

quicky hield van snelle galop, springen en bokken, toen ik er een paar maanden op reed was hij braaf...waardoor ik overstapte naar een ander paard: me to you

daarna kwam boyke! het paard waar ik o zo graag op reed!
hij was +- 1.65 m en was een super fijn paard! hij liep goed bij me en ik kon hem altijd vanvoor rijden, we paste bij elkaar!


Nouja.. En zo kan je nog wel even doorgaan.. Ik vind die verhalen hierboven erg typerend voor een Penny.. Of zit ik er dan helemaal naast?? En Pharagirlke heeft wel de leeftijd voor n Penny.. Ze is gewoon zelf een Penny!!!!



Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:45

Whahaha go girl Tong uitsteken Echt pennyactie!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:10

Ach ja, de één schrijft over zichzelf in haar profiel, de ander kan er geen genoeg van krijgen om zichzelf in alle standen op foto's in haar profiel te showen..... Dan ben je zelf toch ook een overjarige Penny *LOL*

Yellowfreaky

Berichten: 111
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:24

Elles.. Je kan zelf ook nog wel een Penny zijn hoor..
Maar wat ik even wou zeggen.. Pharagirlke is naar mijn idee zelf nog een Penny.. ( Op zich niks mis mee, ik heb dr niks tegen.. ) Maar om dan lid te worden van de PP.. Verward Dat begrijp ik dus niet..
En ik weet wel bijna zeker dat iedereen hier vroeger zelf ook wel pennymeisjes waren, en daarom vindt ik het een beetje triest (en raar) dat de PP is opgericht..

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:45

Er zat op het vorige topic niet voor niks een slotje lijkt me? Haha! Ik weet hoe je erover denkt Yellowfreaky, en dat mag je allemaal best vinden hoor!! Haha! Maar ik zal er niet wakker van liggen Knipoog

Yellowfreaky

Berichten: 111
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:04

Citaat:
Er zat op het vorige topic niet voor niks een slotje lijkt me? Ik weet hoe je erover denkt Yellowfreaky, en dat mag je allemaal best vinden hoor!! Maar ik zal er niet wakker van liggen




Haha.. Haha! Oke!! Dat zou ik je ook niet aan willen doen hoor.. Dat je van mijn gezeur wakker zou liggen.. Bloos Cool

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:38

Daar gaan we weer... Rolleyes
Yellowfreaky: volgende keer als je weer commetaar hebt op Phara of de pp of whatever, stuur even een pb... Dat scheelt weer een hoop geruzie en nutteloos geswans op bokt...

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:35

?? valt best mee toch? ok wel die verwijzing naar PP, maar verder?

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:11

Haha.. Inderdaad.. Gaaaaaan we weer.. OK dan! Altijd leuk zo'n discussie.. Maar ik ben het wel weer met Yellowfreaky eens.. Cool Ik was nog niet zo lang geleden zelf ook een penny.. En ieder beginnertje is toch ook een penny.. Verward Je verloochent je vroege kinderjaren.. Tong uitsteken

Maar dit is toch wel weer wat amusement op bokt.nl OK dan! Clown

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:14

Yellowfreaky"]
lies heeft een slechte eigenschap:
=> ze heeft haar eigen mensen, alleen deze mensen mogen haar zadelen poetsen en pakken in de weide (katrien, ik en herman zijn de enige die haar kunnen zadelen,
[/quote]

Pennymeisjes zeggen niet dat het een slechte eigenschap is, maar zeggen trots "ze houdt van mij, alleen ik mag haar opzadelen Haha! "

[quote="Yellowfreaky"]
na 12 lessen mocht ik op bles naar de gevorderde groep
[/quote]

Ik 14 Haha!

[quote="Yellowfreaky"]
bles was een pittige pony die graag op hol sloeg en nogal graag zijn achterbeentjes in de lucht gooide... ik ben nooit van bles afgevallen
[/quote]

Gewoon een wild paard waar ze op is blijven zitten, ze zegt iets over het karakter van het paard, en dat ze er toevallig nog nooit af is geknald, wie weet denkt iedereen dat ze tig keer in het ziekenhuis heeft gelegen Tong uitsteken

[quote="Yellowfreaky"]
toen kwam holly in ons leven, holly was een volbloed van 1.75 m
[/quote]

Als ze zei dat het een shetlander van 2 meter was was ik gaan twijfelen...

[quote="Yellowfreaky"]
quicky hield van snelle galop, springen en bokken, toen ik er een paar maanden op reed was hij braaf...waardoor ik overstapte naar een ander paard: me to you
[/quote]

Gewoon een hyperactief paardje dat na een paar maandjes volwassen werd? Tong uitsteken Of hij had door dat het weinig zin had, of hij werd normaal opgevoed...

[quote="Yellowfreaky schreef:
daarna kwam boyke! het paard waar ik o zo graag op reed!
hij was +- 1.65 m en was een super fijn paard! hij liep goed bij me en ik kon hem altijd vanvoor rijden, we paste bij elkaar!


Die paarden zijn er nou eenmaal Knipoog

Citaat:
En ik weet wel bijna zeker dat iedereen hier vroeger zelf ook wel pennymeisjes waren, en daarom vindt ik het een beetje triest (en raar) dat de PP is opgericht..


Euh, sure, en iedereen hier zei dat die tig wilde hengsten heeft ingereden maar durft niet een beginnerspaardje op te zadelen . Ik ben dat soort verlegen penny-meisje geweest, ik zei niks, het liefst was ik de hele dag bij paarden enzo, maar van die hoor je niet dat ze tig wilde hengsten hebben ingereden. De PP gaat (nog steeds, net als in het andere topic Rolleyes ) over de domme grappige uitspraken die nergens op slaan... Waarom vind je het dan zo triest? Want nog steeds is niet iedereen een irritant kind geweest dat loopt te vertellen dat ze tig wilde hengsten heeft ingereden... En je kan moeilijk ontkennen, dat je af en toe niet in een deuk ligt om die uitspraken, het lijkt me stug dat als iemand zegt dat je een theezakje op je paard moet liggen dat je dan serieus naar je scherm kan blijven kijken Tong uitsteken

Sorry hoor maar ik wil een duidelijkere reden waarom je het zo triest vind dat de PP is opgericht... Want ik ben dan een penny-meisje geweest, ik heb nog nooit iemand wijsgemaakt dat ik tig wilde hengsten heb ingereden en ik heb nog nooit gevraagd of ik uit mocht stappen en 3 rondjes te galopperen om te doen of ik kan rijden maar het stiekem niet kan en het paard dat net goed liep kreupel lopen...

En er zijn zat penny's van 50, van mij mag je ze hebben!

Jammer dat er niet meer normaal gelachen kan worden , en ik dacht dat iemand laatst nog tegen je zei, als je de pennytopics niet interessant vind, lees ze dan ook niet... Want de vorige pennytopics (toen jij er nog niet was/nog niet hebt gereageerd op het hele pennygebeuren) werd er gewoon om gelachen zonder commentaar...

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:25

Oke.. Lachen Hou ook van jou.. (K):P

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:33

Gaan we weer Haha!
Tis wel een 'hot item' he Tong uitsteken

Ik blijf erbij; ieder z'n mening, dat mag..
Ik hou het altijd hier maar op:
50% mag je, en 50% mag je niet, en in dit geval:
50% is het met je eens, en 50% is het met je oneens Haha!

Sommige PP-leden moeten eens wat rustiger worden , en niet overal direct zo aangebrand op reageren.. daar schiet je niks mee op

Ayasha
Blogger

Berichten: 57941
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 21:18

yf: is dit een soort van wraakactie Scheve mond
mijn profiel is doodnormaal!
Mijn moeder heeft schrik van Lies. Ik had ook schrik van Lies maar dankzij Katrien niet meer.
dat je op die volbloed ging reageren wist ik sowieso al!
Heb een tijd zitten zagen om Boyke te krijgen...maar als we een nieuw paard kopen zal het geen manege paard zijn!
Bles was idd gewoon een pittig paardje waar ik nooit van af gevalle ben
en ik denk dat je na 12 PRIVE lessen wel klaar bent voor een wat moeilijkere groep! en het belangrijkste zet je er niet bij jongedame!
ik heb vóór ik naar de manege ging nog een half jaar op Lies rondgehobbeld! waardoor ik al een vrij goede zit en een goed evenwicht had. maar dat zet je er niet bij! ze zouden het eens niet met je eens moeten zijn Schijnheilig

oh en nog wat: je vergist je van topic!
JOU topic over de pp is (zo te lezen) gesloten
dus kom je mijn topic maar verkloten? nou leuk van je hoor!
negeer jij mij ik negeer jou? goed?
*tenzij je nog normaal op mij kan reageren*

ohja en jnien:
Jnien schreef:
:j

dat jij me niet zo graag hebt heb ik op mijn haw forum al gemerkt Schijnheilig
moet je me niet nog duidelijker maken hoor Schijnheilig
trouwens. dat noemt men onliners. dacht dat die niet toegelaten waren op bokt? Schijnheilig

en nog wat voor yf: lief van je dat je zoveel aandacht aan mij besteed. ik wist niet dat ik zo belangrijk voor je was...Maar in het vervolg heb ik toch liever dat je dat niet ín mijn topics doet. anderen kunnen misschien wel jaloers worden? *LOL*

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:27

Nou nou phara, waar maak je je zo druk om?!
Laat t lekker rusten joh...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57941
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 21:44

ik vind dat als beide zulke reacties hebben ze die via pb moeten sturen en niet een heel topic verkl*ten.
dat is smerig en bijzonder laag Scheve mond

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:19

pharagirlke schreef:
ohja en jnien:

dat jij me niet zo graag hebt heb ik op mijn haw forum al gemerkt Schijnheilig
moet je me niet nog duidelijker maken hoor Schijnheilig
trouwens. dat noemt men onliners. dacht dat die niet toegelaten waren op bokt? Schijnheilig


Waar haal jij vandaan dat ik je niet graag heb??
Ik ken je geeneens, dus ik weet helemaal niet of ik je graag heb of niet!

Verder moest ik alleen maar lachen, zonder commentaar, mag toch of niet? Was overigens geen uitlachen!!
Laatst bijgewerkt door Jnien op 11-07-04 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt