Mijn verslag van de Allround week te Ermelo 2004

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Mijn verslag van de Allround week te Ermelo 2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 09:05

Maandagochend werd ik om 7:45 opgehaald door mijn stalgenootje Susanne om al mijn spullen bij haar in de auto te dumpen en door te rijden naar stal waar onze paarden klaar gemaakt moesten worden voor vertrek.
Susanne helemaal zenuwachtig want haar paard laadt heeeel moeilijk, dus van te voren al een helemaal bedacht dat de trailer tussen de staldeuren moest staan zodat ie er niet langs kon.
Dus eerst haar paard laden.. liep er dus in 1x op en toen de mijne, normaal loopt ie er in 1x op en nu stond ie te twijfelen.. ''Oh nee he, niet weer naar dat kamp waar ik 2x per dag moet lopen en dressuur moet rijden'' ( Haha! dat laatste dacht ikzelf stiekum ook hoor), maar uiteindelijk stond ie er toch op, na uitgelegd te hebben dat ie ook mocht crossen Knipoog

Daar aangekomen hebben we eerst de paarden op stal gezet en onze spullen uitgeladen en toen een plekje op de slaapzalen uitgezocht..

Om 11 uur moest ik rijden en had ik les Jean-Rene, ik zat in een groepje met allemaal springruiters, dus hoefde niet van groep te verwisselen.

's Middags had ik les van Sanne, dit vond ik iets minder leuk, maar gelukkig was het uur snel voorbij..
's Avonds was er een springclinic en dat vond ik hartstikke leuk om te zien. Daarna hebben we zitten kaarten in de kantine.

Dinsdagochtend had ik springles, maar omdat het Rabobank Talenten ''ontdek'' was moesten we in de wei springen, maar ik had geen stiften bij dus dat was niet zo prettig want het gras was toch wel glad door al dat dauw, ik heb dus rustig aan gedaan en heb 1x parcour gesprongen en daarna gingen ze het verhogen naar 1.10 en toen ben ik gestopt, de rest van mijn les had wel stiften dus die zijn door gegaan.

Dinsdagmiddag had ik eigenlijk een dressuurles, maar Susanne wou geen walles (die had ze vorig jaar wel gedaan maar vond het niet voor herhaling vatbaar) dus mocht ik op haar plaats Haha!
Dit vind ik en mijn paardje het allerleukst!!!! En dit ging ook erg lekker, hij pakte alles weer braaf aan ondanks we al een hele poos geen sgw training meer hebben gehad, we mochten niet de hele baan over en ook niet helemaal door de waterbak omdat die Rabobank dag bezig was en de dressuurruiters waren aan het inrijden naast het crossterrein.
's avond weer spelletjes gedaan in de kantine en heb ik met een half oor meegeluisterd naar het rondje educatie 'overbelasting'.

Woensdag had ik 's ochtens een buitenrit, maar die heb ik overgeslagen en heb alleen 's middags dressuurles van conchita gehad, wat ik overigens een hele fijne les vond.
's Avonds was er een barbeque en een clinic van Aart van Essen.. dit was een leuke clinic, hij bracht het leuk.
Marije_Jiplover nog gemeet want die kwam 's middags al naar onze lessen kijken en is gezellig gebleven tot na de clinic (nog bedankt voor de t-shirts marije )

Donderdagochtend had ik weer een dressuurles van conchita en daar zaten goede stukjes bij (voor ons dan Knipoog ) en was dik tevreden, 's middags de walles overgeslagen, jaja ik heb deze OVERgeslagen omdat ik vrijdag als keuzeles ook de walles had gevraagd, en ik was al behoorlijk moe en flink verkouden dus had het benauwd met rijden.
's Avonds was het filmavond, maar ik heb niks gezien, want ik ben eerst met Susanne uit eten geweest en daarna samen met Susanne en Yvonne het spelletje barricade gaan spelen en daar hebben we 3 uur over gedaan.
Om een uur of half 12 zijn we gaan slapen en rond een uur of half 4 werden we wakker gemaakt doordat er mensen waren die het leuk vonden om de deuren van de slaapzalen steeds open en keihard dicht te slaan, na 3x werd dit toch echt heel irritant en hebben Karin (scylla) en ik ons stapelbed voor de deur gesleept en zijn weer rustig gaan slapen.

Vrijdag had ik keuzeles van Annemarieke van IJzendoorn (eventingruiter) dit was erg leuk, maar ik merkte echt aan mezelf dat ik moe was en had toch best soms moeite om goed mee te gaan in de beweging, maar alles is goed gegaan...
Daarna met Susanne nog barricade gespeeld en tegen 3uur werden we opgehaald en toen was ons weekje ermelo alweer voorbij Scheve mond

Zodra ik de Cheese! heb, zal ik ze plaatsen, ik heb nog een hele leuke van Yvonne.. (enne Yvonne we kunnen nog wel onderhandelen hoor Knipoog )


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 10:43

Jaja, nou als jij m nou gewoon niet neerzet, ben ik heel blij! Zo doen??? hahahaha!

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 10:49

haha, we zullen zien Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 12:48

nu ben ik nog jaloerser dat ik niet mee kon Verdrietig volgend jaar schrijf ik me echt weer in, en hopen dat ik dan intussen geen ongelukken meer krijg!
die walles vond ik als dressuurmuts trouwens ook superleuk vorigjaar *LOL*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:02

Leuk verslag! Die meiden waren echt super irritant, was wel beter dat de deur niet meer open kon nadat we ons stapelbed er voor hadden gezet Dromen Nagelbijten / Gniffelen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:29

Leuk verslag

Zo te horen hielden jullie het nog vroeg, wij lagen meestal pas na 1 uur in bed, laatste dag was half 5 in de morgen Gaaaap


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, xxIsaa en 33 bezoekers