Ben zo blij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-01 13:24

Heb mijn bolleknollie weer gezien, sinds ruim anderhalve week Haha! Lachen Haha! Haha! Lachen

Hij stond nog op stal toen ik aan kwam en hij keek een beetje achterdochtig naar me. Toen ik hem uitgebreid had begroet ging ik naar de andere stal om zijn halster uit mijn kast te halen en toen ik weer bij toon kwam hinnikte hij heel lief naar me Lovers

Hij was verder wel wat stilletjes, moest een beetje de kat uit de boom kijken denk ik. Verder zag hij er nogal verfomfaaid uit, maar hij was nog heel en compleet, gelukkig...

De mok was niet verbeterd, maar ook niet verslechterd, dus we gaan nu maar vrolijk verder met 1 maal per dag insmeren. Moet eigenlijk 2 x per dag, maar de bedoeling is om het bezoek aan de boerderij zo veel mogelijk te beperken.

Er zijn enorm veel maatregelen genomen (ontsmetten, omkleden, ontsmetten, hek door, ontsmetten en vice versa), maar dat is alleen maar goed. Dit is officieel nog steeds heel erg verboden, maar op deze manier proberen we het vol te houden. Op meerdere boerderijen hier in de buurt schijnen ze het op deze manier op te lossen. Nu maar hopen dat die mkz hier niet uitbreekt, want dan gaat de boel weer op slot...

Ik zag trouwens nog doodleuk allemaal ruiters bij ons langsrijden op hun paard. Volgens mij spoor je dan niet helemaal om zo dicht bij een boerderij te komen (en hertenkamp 100 m verderop), wij mogen tenminste het erf niet af met onze paarden en dan is het niet echt leuk om dit te zien. Niet dat ik zonodig naar buiten moet, ik ben al blij dat ik weer bij mijn paard mag komen, maar gewoon het idee dat mensen er helemaal niet mee bezig zijn en daardoor risico's nemen.

Ik begrijp trouwens niet dat je wel op en naast je paard de weg op mag, maar hem niet in de trailer mag vervoeren. Een trailer kun je toch iets makkelijker ontsmetten dan een paard? Verward

Ik ga trouwens dat curemok maar eens bestellen, ik hoor daar van iedereen goede berichten over. Ik spring geloof ik weer eens van de hak op de tak *LOL* !

groetjes Mieke

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-01 13:34

Sorry, moest bij paardenpraat wezen Bloos

Sukkel! Afijn, dus geen foto (nog niet!)

Mieke

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-01 13:56

Dank je wel Bart (?) voor het verplaatsen, ik was nog niet helemaal wakker geloof ik... Slapen

Mieke

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 16:41

heeeeeeey gelukkig man!Tja hier komt regelmatiog de politie lang rijden om te controleren dus iedereen haalt het wel uit z'n hoofd met een paard de weg op te gaan

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 20:48

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

bij ons mag je ook niet met je paard het erf af,en inderdaad zie ik ook ruiters over de weg rijden.ik vind dat echt asociaal tegenover alle agrariers!!!!!!!!1
ik hou me netjes aan de regels.sommige mensen Frusty Frusty Frusty

die kan ik op zo'n moment wel Extreme duivel