eindelijk goed nieuws...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

chaai

eindelijk goed nieuws...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 21:18

twee en een halve maand geleden kreeg jelmer last van zijn rug. ostheopaat bij geweest, conclusie: 2 wervels scheef door verkeerde ligging van het zadel Boos! 6 weken niet gereden, en een maandje geleden er weer opgekropen zonder zadel. had voor de zomer nogal wat afspraken staan (clinic bij Emiel Voest, enduranceseizoen, filnke buitenritten, APD zelhem etc. ) jammer, maar de hoofdzaak is toch dat jel weer in orde is.
anderhalve week istie geöpereerd. ik wist wel dat het er ooit van komen zou, maar ik schrok me toch kapot. hij had een sarcoïd op zijn hoofd, goedaardig maar als hij nog verder groeide zat het in de weg voor het hoofdstel.
ik dus een afspraak gemaakt voor vorige week woensdag. (ga aankomende maandag 12 juli op trainingsweek bij emiel, maar volgens DA kon hij dan allang weer een hoofdstel om.)
alles leek heel voorspoedig te genezen, todat meneer jeuk kreeg...en 8 van de 10 hechtingen eruit schuurde. nou ik kan je vertellen dat alles er dan een stuk minder rooskleurig uitziet Verdrietig vandaag DA opgepraat om toch langs te komen, want accederm op zn hoofd spuiten werkte ook niet echt Clown en volgens de halve stal die zich erin mengde was het behoorlijk ontstoken Verdrietig toen de DA dus kwam vanmiddag, vond hij het er erg mooi uitzien Verward gewoon een open wond, maar niks mee aan de hand. hij heeft de restjes hechting eruit gehaald, en zalf gegeven.
ben weer heelmaal happy *LOL* volgens hem was het geen probleem om op trainingsweek te gaan, ik plak er een grote witte pleister op, roze koflex eromheen Clown en een bontje om mn bakstuk en rijden maar!!!!!
(zodra ik uitvind hoe je hier foto´s opzet komen er plaatjes van mijn roze mummy!! Cheese! )

Freestyle Academy
www.emielvoest.nl

nielsforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:25

heeej heeej ik ben blij dat jij blij bent.ik wil wel heel graag foto's zien van je trainings week.oke?nou nog beterschap en veel plezier als ik je niet meer {spreek}

Bart..we zullen je missen r.i.p

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie