Update nek(nogsteeds geen paardrijden)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 11:30

tnx Lachen

Quentin heeft tot 31 juli vakantie, daarna wordt ie weer gelongeerd, en begin augustus ga ik proberen om weer te rijden
krijg ik dan weer meer last van mn nek en hoofd, dan weet ik dus dat het nog te vroeg is, en dat ik nog langer rust moet houden

valt me trouwens op dat er veel mensen zijn die een whiplash hebben, zijn dus heel veel automobilisten op de weg die niet uitkijken waardoor wij bokkers(en andere mensen natuurlijk ook, maar viel me op dat er op bokt vrij veel mensen zijn die door een ongeluk klachten hebben) met de ellende zitten Boos!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:31

Hey Renske, jij hebt ook wel enorme pech zeg.
Als je wilt kan ik Q wel wat komen longeren. Jolie staat toch stil op t moment dus ik heb alle tijd, en t is vanaf stal maar 5 min met de auto naar jou. Ik hoor t wel.

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:43

Ja, mij was het ook al opgevallen.

Het is wel fijn om te weten dat er nog meer mensen zijn die begrijpen hoe het is om niet te kunnen rijden door de pijn.
Meestal krijg je iets te horen van: maar je kan ze toch poetsen dat is toch ook leuk.
Het is helemaal niet leuk! Als ik mijn stiefvader op onze jonge merrie zie rijden kijk ik met tranen in m'n ogen toe want ik zou haar rijden. Al van veulen af aan. Verdrietig

Maar als ze wat rustiger is ga ik er weer mee rijden en dan wordt ik lekker Nederlands kampioen

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Anja_Joost, Charlie_, jitskenienke, lindo, Mizsz_Kitty, Rijsa, sterregoud, Vitas, zoedeloe en 31 bezoekers