verschrikkelijke droom

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

verschrikkelijke droom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 19:17

Ik ben al een tijd opzoek naar Swift, en daar wassik gisteravond in me bed over aant denken......
toen viel ik in slaap en begon mn zoektocht naar Swift:


k was opzoek naar Swift (met een of andere vage man wie op emiel ratelband leek) en toen kwam ik in een wijk met bungalows enzo, en daar was een kantoor, wat het kantoor van een arm dierenziekenhuis was...ze kende Swift niet maar ik moest maar is gaan kijken in de duurdere stallen (wie nep duur waren want alles was arm hier zei ze) dus ik ging kijken, toen kwam ik bij de stallen van dat ziekenhuis terecht, ik keek in de eerste stal, een paard met een hoef eraf en heel dun veband eromheen, een wit paard, die werd helemal gek van de pijn,(ik dacht nog in mn droom, laat hem a.u.b inslapen!!!! dit is te erg) toen ging ik naar de tweede stal daar stond een bruine ruin (of hengst had in ider geval een iets daaronder hangen ) en die grond was echt HELEMAAL ..een en al bloedplas, met een paar strootjes ertussen...er waren meer stallen, daar liep ik snel langs....in 1 kon ik nog wel goed kijken dat was ene paard die zich vast had gelopen in zn halstertouw en wie moedeloos lag te hinniken in zn stal
toen liep ik de andere kant op, was een grote, open schuilstal waar paarden aan de grond met ene touw vast zaten, ze lagen helemaal over lkaar heen ...te panieken, 1 en al bloedbad..die paarden hadden zeker nie lang meer.....echt zo eng !!...meeste witte paarden
en toen eindigde de nachtmerrie

Ik werd wakker met de tranen over mn wangen, was echt zo heftig
en t leek allemaal zo echt!

Gelukkig nog dat ik Swift in mn droom daar niet vond Verdrietig Scheve mond

wie heeft dr ook welles van dit soort nachtmerrie's?
ik heb als ik nachtmerries heb nooit over paarden maar meestal dat een familielid doodgaat waar ik voor sta en ik kan niks doen, dan willik hulp roepen en word ik door een enge man gepakt
of ben ik een vogel wie zich te pletter vliegt op de grond Verward Scheve mond

Wilde dit hier ff kwijt.....ff me hart luchten Lachen

gr. renee[/b]


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:37

ja ik heb ook wel eens een erge droom .maar gelukkig nooit over paarden.dan word je met een k*t gevoel wakker he?maar de meeste dromen zijn bedrog hoor!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:38

ik had laatst een enorm erge droom over tiger...
ik kan niet precies meer navertellen wat het was, maar mijn bed was kletsnat...

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:39

vannacht toevallig ook een enge droom over Mirk. Maar goed, dromen zijn bedrog Haha! (of dat hóóp ik maar...)

:){

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:02


Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:31

Je vertelde het op msn bahbah rare droom....En daar houden we het maar op he kimmy Tong uitsteken

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 01:04

Ik heb ook wel vaak nachtmerries.

Dat gaat ook vaak over mijn vriend of katten. Dat er iets ergs met ze gebeurd.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 18:47

gellukkig zijn dromen bedrog want zou dit echt niet int echt hebben willen zien:P

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:05

Heey,

Wel een enge droom ja Gelukkig maar dat dat neit de waarhied is.
Ik heb een keer gedroomd dat mijn zus dood was, ik in haar kamer gaan kijken, en daar was ze echt niet. Ik nadenken, ow ja ze is bij haar vriend Verward

groetjes sjaslique

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:08

ik heb ook een nachtmerrie gehad en was echt niet leuk.
ik kwam in de stal tercht en ik ging naar mijn pony en ze stond dood stil met ogen open en oren naar voren en ik ging cappy vertroetelen en plofte neer op de grond en toen schok ik heel erg en ik wilde juist terug naar mijn pony Huilen . het was om 3 uur 's ochtends naar mijn pony toe en alles blijk niet aan de hand gelukkig maar

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:35

ik heb ook wel eens een super enge droom gehad....
mijn paard stond opeens in de stal van een hengst daar.....en toen werd ze helemaal inelkaar getrapt en gebeten door die hengst en ik kon niks doen omdat de stal dicht zat ??

ik werd ook huilend wakker ! echt super eng , maar vooral raar

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 10:34

Verdrietig Scheve mond .....waarom dromen wij eigenlijk ? ( Haha! )

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 11:00

Op de manege hebben wij het echt megemaakt, een epony had snachts liggen rollen, en was vast komen te liggen, was zo in paniek geraakt dat hij helemaal open kwam te liggen door het proberen los te komen. Die is dus snachts dood gebloed. Verdrietig

on topic: ik heb ook vaak enge dromen, dat ik zie dat mijn vriend een dodelijk ongeluk krijgt, en ik heb al heel vaak gedroomt dan mijn broer valt en zn nek zie breken (zn hoofd zit dan scheef) En ik heb vaak nachtmerries over mijn 2 hondjes die zijn ingeslapen (die zijn gecremeert) en dan droom ik dat ze levend de oven in gaan. En ik heb 1 keer een nachtmerrie over mijn paard gehad dat hij uit de wei was gebroken en de straat op liep (grenst een drukke weg aan zijn weiland) en dat hij werd aangereden door een vrachtwagen. Scheve mond

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:41

mischien wil deze droom wel zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken over swift want hij heeft het niet zo erg als de paarden in je droom...

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 17:18

Breitling schreef:
Op de manege hebben wij het echt megemaakt, een epony had snachts liggen rollen, en was vast komen te liggen, was zo in paniek geraakt dat hij helemaal open kwam te liggen door het proberen los te komen. Die is dus snachts dood gebloed. Verdrietig



oh... Verdrietig Scheve mond wat erg zeg !! Verdrietig
dat zou ik echt niet mee willen maken

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 17:20

draaakje schreef:
mischien wil deze droom wel zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken over swift want hij heeft het niet zo erg als de paarden in je droom...


Ik hoop t Lachen
Ik heb ooit ook een mail gehad van een vriendin van de nieuwe eigenaresse van Swift , ze zei dat ik me niet zorgen hoef te maken dattie t heel goed had.
dus misschien heeftie t inderdaad goed, alleen ......wilk liever met mn eigen ogen zien he....

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:20

kan ik me voor stellen!

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:32

Nou, ik had een keer een nachtmerrie anders!!! Ik was 8 jaar geloof ik (nu 12) okee, komt ie:

Mijn vader en moeder waren met onze vorige hond lekker in het bos aan het wandelen, niks aan de hand. Op een gegeven moment horen ze Dibbes (zo heette hij) janken, dus mijn ouders rennen erheen. Wat bleek, Dibbes was in een rol prikkeldraad terecht gekomen, echt soow sielig!!! Ondertussen keek mijn moeder even rond, en viel daarbij in een heel diep goor slootje, dus die begon te schreeuwen, want de kant was te hoog. Toen moest mijn vader dus kiezen, of mijn moeder redden die anders zou verdrinken, of Dibbes redden die anders dood zou bloeden. Hij redde dus mijn moeder, en toen was mijn nachtmerrie afgelopen.

Een week of 2,3 later werd onze hond ingeslapen omdat hij een tumor in ziojn bek had en niet meer kon eten of drinken. Misschien was dit een voorspellende droom ofzo, maar ik mis Dib nog heel erg. We hebben nu wel een nieuwe hond, Lucky, en misschien binnenkort nog eentje erbij!!!
Soow Liefffffffffffff! Ik moest het ook ff kwijt!

Liefs Ilse

Live your dreams

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 19:56

hej Ilse
pfff wat een nare droom
en van je hond is ook echt kl*te ...

soms denkik inderdaad dat ze IETS voorspellen...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:14

Th0mas schreef:
ik heb ook een nachtmerrie gehad en was echt niet leuk.
ik kwam in de stal tercht en ik ging naar mijn pony en ze stond dood stil met ogen open en oren naar voren en ik ging cappy vertroetelen en plofte neer op de grond en toen schok ik heel erg en ik wilde juist terug naar mijn pony Huilen . het was om 3 uur 's ochtends naar mijn pony toe en alles blijk niet aan de hand gelukkig maar


Hihi, ben ook wel eens 3 keer naar buiten geweest, omdat ik dacht dat ze iets had, stond ze alle drie de keren heel realex te dutten ofzo.
Als ik nou voel dat er iets niet lekker zit, ga ik er heen, en is er wel wat.

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:45

Ik denk soms dat ik Lady verkoop en als ik wakker word moet ik echt ff na denken van heb ik dr
nou echt verkocht? En dan denk, o nee ut was maar een droom Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 bezoekers