Kinderen :n

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Kinderen :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 22:19

Vandaag was ik op de kibo en ging samen met een collega achter voeren (ezels, varken, kippen, bokjes en herten en mijn grote vriend dikkie dik )

Sinds van de week loopt er een loge bokje(doerak), niks gewend en heel bang. nou was het ons gelukt om hem te pakken dus hadden we hem aan het hekje vast gezet en ben ik er bij gebleven. Aan de andere kant stonden Dikkie Dik (ram) en Etienne (andere bok) maar omdat die te dik zijn krijgen hun de hele dag hooi en gras maar verder geen brok!

Komen er van die kinderen aan lopen, dus doerak schrikt, ik zeg nog: Niet te dichtbij want hij is heel bang. Komt er zon kind aangerend recht op doerak af Doerak schrikt sprint over het hek (hij zat vast!!) dus ik hem snel omhoog gehezen zodat ie niet stikte, maar kreeg hem niet zo snel over het hekje. Gaat die stomme dikkie sdik in zijn achteruit en beukt volop op doerak in Boos! Gelukkig kwam collega eraan en konden we doerak snel over het hekje tillen.

En die kinderen? Bleven maar door rennen en springen... Dikkie dik.. mwa die is mij weer eens tegen gekomen Bloos

Gelukkig heeft bokkie niks en heb ik hem nog maar lekker geaait en zijn brokjes gegeven! Zucht, wanneer zeggen ouders er eens wat van als ze zien dat een dier zo bang is?

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:23

aaagh zielig voor bokkie.maar goed dat jij daar was om hem op te beuren.anders had ie zich wil kunnen strotten.rare kinderen ook.gelukkig is het goed gegaan.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:35

nielsforever schreef:
aaagh zielig voor bokkie.maar goed dat jij daar was om hem op te beuren.anders had ie zich wil kunnen strotten.rare kinderen ook.gelukkig is het goed gegaan.


Ja idd.. als iemand tegen ze zegt dat het diertje bang is en dat ze niet te dichtbij moet komen...
En dan alsnog er op afrennen Rolleyes

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:37

Gelukkig dat het nog maar goed is afgelopen zeg.. Volgende keer een enorme preek houden tegen die kinderen Boos!

(L) Misui! (L)
--> When I look around, sometimes I get sad,
because I don't know, wich way to go <--

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:10

Stom van die kinderen zeg!
Arm bokje..

_mrie_
Berichten: 1449
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: 't Durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:27

ik heb ook een paar jaar op een kinderboerderij "gewerkt" en verbaasde me ook elke keer weer, over hoe kinderen niet kunnen luisteren juist als het erg belangrijk is...

gelukkig maar dat et allemaal goed is Lachen

:j

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:55

Boos! Kinderen Boos!

Vreselijk! En vooral als ouders er niets van zeggen!!!!!!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Angie91, Ellen_ov, Karintich, MightyMike, Plonspony, Supertje, Vagabondo, vilo, ziechriet en 141 bezoekers