Verslag van een dagje Groningen :+ ....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WinBinChes

Berichten: 6718
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:55

Gefeliciteerd met je aankomen en die BIt moet je maar een foto van maken en op bokt zetten, want ik heb geen idee hoe die er uit ziet, en ik heb er nog geen miljoen voor over. Dan moetik mijn boodschappenpotje aanspreken en dat kan echt niet hoor:D
En dat musuem ben ik niet geweest( ben net zo'n cultuur barbaarals jij waarschijnlijk) maar lijkt me ook niet zo veel aan.
Groetjes Marije

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:57

altingd schreef:
Staat spetter bij manege nieboer ofzo?

Ja daar staat ie inderdaad.
groetjes Cindy en Spetter

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 23:11

Marije1984: Naamgenoot Haha!
Dit is de Bit: (ingescand Haha! )
Afbeelding

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:16

Heee,deze Bit heb ik ook gehad,m'n pa is lid van de boerderij('n blad voor agrariers)en via boerderij kon je 'n gratis proefnummer van de Bit ontvangen.

WinBinChes

Berichten: 6718
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:18

Vet cool!!!!
Ik kom bij je langs om te lezen ik zienl
Fokken Invloed van de holsteiner en ik ben helemaal hoteldebotel van holsteiners!!!!
Leuk dat we naamgenootjes zijn btw

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:16

Je hebt mijn pony onderweg gezien! Clown Hij staat net achter Scharnegoutum zeg maar. ALs ik in de trein naar Leeuwarden zit ga ik altijd kijken of ze al buiten staan enzo. Tong uitsteken Maar hoelaat ging jouw trein van Leeuwarden naar Sneek dan? Ik ben gister namelijk ook in Leeuwarden geweest, misschien hebben we elkaar wel gezien! Tong uitsteken Clown

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:23

Goh toevallig, ik was gisteren aan het winkelen in Groningen met mijn broer (aaaah gezellig he). Heb daar een geweldig winkeltje gevonden bij de vismarkt. Six, allemaal sieraden, een walhalla voor mij Haha!! Trouwens er was geloof ik ook iets vaags te doen op de vismarkt. Even naar de V&D, Xenos en nog een paar winkels (zocht spullen voor nieuwe kamer), de Slegte helaas dit keer overgeslagen omdat we naar de Ikea moesten. (balen, had wel even naar de Slegte gewild, inderdaad geweldige winkel).

Groningen kom ik niet zo vaak, vind Groningen echt tof (en ik woon er maar een half uurtje met de auto vanaf), Winschoten vind ik ook gaaf om naar toe te gaan, Veendam vind ik helemaal niks. Assen gaan we vaker heen.

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:31

Marije... >;) Het enige dat mij opvalt aan je verhaaltje is... Wat veel smileys... Haha!

Maarre... Leuk, zo'n eerste Bit... Staat er wel wat boeiends in?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:01

Hey nu ik die voorkant zie........ die heb ik ook nog!!!!!!!!!!!!!!

Alleen wel een artikel uitgeknipt Haha! Wist niet dat ie zo bijzonder was Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 11:36

anke2002: De trein van Leeuwarden naar Sneek ging om.. 16.22 uur meende ik.. Haha!

Javmo: ah ja, dat winkeltje ken ik wel, Six.. Best leuk Haha!
Zo te lezen waren er veel bokkers in Groningen.. Misschien heb ik er wel één gezien, maar het me niet gerealiseerd Clown

Twister: ik veel smiley's? Vond het nog meevallen voor mijn doen Clown

LuvdaTossa: nu issie niet meer bijzonder he >;) Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:41

Amethyst schreef:
LuvdaTossa: nu issie niet meer bijzonder he >;) Haha!


Afbeelding

Ik heb de nr 1 & 2 destijds gekregen van m'n nicht.... was toen een PM Cool

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 12:13

Wahaha Haha!
De nummer 2, zou die zeldzaam zijn.....? Anders wil ik die ook, correctie, dan wil ik alle jaargangen Haha! (en ik heb er al zoveel..)

Toen de nummer 1 en 2 uitkwamen van de Bit las ik de penny nog (en eenaantal jar daarna ook nog Nagelbijten / Gniffelen )

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:48

LuvdaTossa schreef:
Hey nu ik die voorkant zie........ die heb ik ook nog!!!!!!!!!!!!!!

Alleen wel een artikel uitgeknipt Haha! Wist niet dat ie zo bijzonder was Haha!



Ik heb hem ook nog!!!!!!! En met alle artikelen, posters ed... Owjee TS nu daalt de waarde van je Bit nr 1! Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 13:02

Kirsty: er zitten geen ezelsoren of scheuren in? >;)
De mijne is nog helemaal gaaf Lachen

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:16

Ik wil nog wel graag een keer naar het groninger museum... Persoonlijk hou ik juist wel van industriele vormgeving. Dan gaat het niet om kunst zoals je kunst gewend bent, maar om de vormgeving van dagelijkse dingen.

Iemand heeft ooit die deurkruk bedacht zoals die is. En zoals je zelf al zei, hij zit tegenwoordig op IEDERE deur! Kan je nagaan wat een goed ontwerp dat is geweest! Daar mag best wel eens bij stil gestaan worden.
Zo ook voor bijvoorbeeld een colaflesje, of een frontje van een autoradio... Overal is ooit door iemand over nagedacht. Ik vind dat best gaaf!

(maar ik kan me ook goed voorstellen dat je er niks aanvind. Ik heb industrieel ontwerpen gestudeerd, en daar hou je best een tic aan over...)

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:20

ja saai he *kotssmiley* dat Groningermuseum... gatver!
moest er eens een keer met school VERPLICHT heen!
whaha leuk! van die eerste BIT! die gene die hem eerst in zn handen had is nu vast niet zo blij Knipoog

heb je mijn paardje nog gezien? Schijnheilig vast niet.. staat een stukkie buiten groningen Tong uitsteken

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 12:21

miepmiep: dat geloof ik graag van die tic Clown
Maar toch snap ik dan niet dat je zoiets als een deurknop nu weer tentoonsteld.. Daarom geef ik je wel gelijk hoor, er is overal over nagedacht ja..

Pepperlove: ik ben wel verscheidene Haflingers (je hebt toch een haf? Aan je avatar te zien...) tegengekomen Tong uitsteken Dus misschien..... Haha!