weer een verslagje vanuit engeland!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maaike

weer een verslagje vanuit engeland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 17:21

hello!
Het is hier nog steeds erg leuk, gezellig en genieten. Gister en eergister hebben we super weer gehad, vandaag heeft het wat geregend maar was niet heel erg gelukkig. Ik rij nog steeds iedere dag 1 of 2 paarden/pony's, hartstikke leuk dus. De omgeving is erg mooi, maar dat krijgen jullie denk ik nog wel te zien op mijn foto's. Gaat goedkomen.
De mensen zijn erg aardig, tenminste de meeste. Met sommigen kan ik het minder goed vinden maar dat heb je altijd wel dus daar maak ik me geen zorgen om.
Over 10 dagen alweer terug naar NL, de tijd is voorbij gevlogen!!! Echt heel apart. Ik zie me nog zo aankomen op het vliegveld! De 16e gaan we met zn allen uit eten. 2 mensen van hier zijn jarig rond die datum en ik ga de 19e weer weg, dus een gecombineerd feestje. En legaal dronken worden want alle engelsen zijn grote zuiplappen valt me op. Ze gaan niet uit om even gezellig te kletsen oid, nee ze gaan echt uit om dronken te worden. Fris drinken?? No way, minstens bier Haha! Achja het is niet mijn leefstijl maar voor een maandje vermaak ik me prima.
Ik kreeg vandaag wel te horen dat ik gemist ga worden als ik terugga naar NL, degene waarmee ik samen de paarden rij vindt het erg gezellig tijdens het rijden Haha! En dat is het ook, we lachen wat af samen. Bergen onzin die we praten, maar ach wat moet je anders Lachen Heerlijk genieten hier.

Verder heb ik weinig nieuws, ik heb heerlijk 3 dagen een verzorgpaard gehad waar ik mee buiten heb gereden in mn eentje. Super. En nu heb ik weer lol met de mannelijke medewerkers van het bedrijf (vrouwen zitten vooral op kantoor....). Wat wil je nog meer!???

groetjes uit Engeland!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:
FNRS Jurylid F1 t/m F20 en A Proeven

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:23

Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Veel plezier nog!

:D M2 + 8 :D

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:27

tijd gaat dan snel als t leuk is.
nog 10 daagjes, geniet ervan! en ik heb verder niet veel te roddelen Tong uitsteken

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:48

Zo te horen is het heel leuk daar *LOL*

Veel plezier nog

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:21

Ow, als ik dat lees wil ik ook weer terug naar Engeland! Ik heb het daar erg naar m'n zin gehad en het weer was ook stukken beter dan hier! heel veel plezier daar nog!

14-11-'14 trotse mama geworden van Sven!

Gek op paardenvriend Jaro ♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie