OEPS...... Paard los de duinen in

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 14:21

mhazyr schreef:
Eerst vanavond Mhazyr eens goed checken op wondjes want ik zag gisteravond bijna niks meer. Daarna even lekker loslongeren om de spieren los te maken want hij heeft natuurlijk flink gelopen gisteren en zal wel spierpijn hebben.



Ik ben vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging dus eerst langs stal gereden (had mijn spullen nog achterin liggen, vond het gisteravond te laat om het nog uit te ruimen Tong uitsteken ) en heb gelijk Cinzano even gecheckt... hij heeft natuurlijk ook in de doornstruiken gestaan (helemaal in het begin van ons avontuur). Hij had 2 kleine wondjes op zijn benen, verder geen rare dingen gelukkig.
Zou ook bij Mhazyr maar even goed zijn benen nakijken of er geen doornen inzitten (voelen op kleine bultjes).

Spierpijn.... ja daar zal hij best last van hebben.... hij heeft echt een groot stuk gegallopeerd Bloos!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 14:22

mhazyr schreef:
Tineke, kan jij ook dit weekend??


Zondag zou wel kunnen

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:27

Ik ga wel een keer mee als het goed is na de vakantie dan maken we wel een keer een afspraak lijkt me erg leuk!

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:53

wat een verhaal Bloos!
maar goed dat jouw paardje er niet vandoor is gegaan!!
natuurlijk ook héél goed dat er niets was met het paard dat er wel vandoor was gegaan

Fioon
Berichten: 177
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 09:06

Wat een verhaal joh! Je hoeft niet bang te zijn dat je je verveeld met paarden! Gelukkig goed afgelopen *LOL*

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:08

pff ..wat een geluk!! *LOL* jullie zullen je wel dood geschrokken zijn!

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:54

Ik had een rotgevoel vandaag,maar die heb ik bijna helemaal weggelachen.
Ja sorry, voor jullie was het natuurlijk doodeng Ach gut
Maar ik zag het al helemaal gaan, paard in rengalop, twee meiden er achter aan. *proest*

Ik ben heel blij dat iedereen weer heelhuids thuis is en dat er geen ongelukken zijn gebeurt.