Auto botst op trailer.... Drama...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:51

Jeetje!! Ik zit hier alweer zowat met een brok in mn keel.... Verdrietig
T zal je maar gebeuren! Echt een verschrikkelijk ongeluk!

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:07

Wat een nachtmerrie...... Een kennis van mij heeft ook eens een auto achterin de trailer gekregen, die vent was aan het kaartlezen op de snelweg Scheve mond Zij is tegen de vangrail tot stilstand gekomen, trailer met 2 paarden erin is gekanteld en nog een stuk doorgeschoven (lag midden op de snelweg...) Beide paarden hebben het toen gelukkig overleefd.

Ik heb net ook de foto's bekeken, ik word helemaal eng bij de gedachte aan hoe dat paard uit de trailer moet zijn geslingerd....
Heel veel sterkte voor de eigenaren.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 06:39

Echt verschrikkelijk!!!
Heel veel sterkte gewenst aan je vrienden!!

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:05

jeetje wat erg.
veel sterkte met je vriendin + haar paard

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:09

Pfff ik zit hier ook met kippenvel.....

Sterkte naar de eigenaars van dit paard...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:23

Wat afschuwelijk...ik moet zeggen dat ik ook weleens bang ben dat het mij gebeurt, je ziet soms mensen invoegen die gewoon niet naast zich kijken of er iets rijdt. Of ze zien alleen in hun ogen een auto, maar niet dat er ook nog een trailer achter zit. Doodeng...

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:45

Verschrikkelijk... Heb dr geen woorden voor...
Sterkte... Ach gut

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:56

Zal ik dan toch maar een jeep leasen hierna?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:00

Zo wat erg zeg... Hoe ver is dat paard wel niet uit de trailer geslingert... Wat had het paard nog meer als alleen die kaak?
Ik denk ook dat bij je rijbewijs halen extra aandacht moet worden besteed aan trailer etc... Hoe dom kun je zijn om geen afstand te houden van een trailer. Je weet verdorie toch dat zulke mensen met een trailer voorzichtig rijden, etc... Houd dan extra afstand!!!

cinvaro

Berichten: 422
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: groningen/ drenthe/ Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:13

wat erg !!!!!!

ik zal die man wel een stoot kunnen geven wat een domme oen

ik wens de eigenaar(s) heel erg sterkte

ik hoop dat dit niet nog een keer hoeft te voorkomen bij iemand anders

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:49

ik had al geschreven dat ik het heel erg vond, maar na het zien van de foto's..................brrrrrrrrr niets meer van de trailer over zeg.......ongelooflijk........vreselijk......

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:03

wat een drama zeg..... Van die trailer is echt nog weinig over, krijg er een beetje kippevel van wens de eigenaren maar veel sterkte met het verwerken van dit verschrikkelijke ongeluk.

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:12

Toen ik het las kreeg ik het er inderdaad ook koud van (kippenvel). Scheve mond Die arme eigenaren, en ook al de tweede keer dat ze een paard op nare manier kwijtraken... Heel veel sterkte toegewenst aan hen!

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:42

Jeetje, wat verschrikkelijk! Kreeg ongelofelijke kippenvel toen ik het las. En wat me kwaad maakt is dat de schuld dan nog op de slachtoffers wordt geschoven! Als je zoiets veroorzaakt, wat al erg genoeg is, probeer je er niet vanaf te komen op zo'n manier!

Percy

Berichten: 12079
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:51

Kellebel88 schreef:
Jeetje, wat verschrikkelijk! Kreeg ongelofelijke kippenvel toen ik het las. En wat me kwaad maakt is dat de schuld dan nog op de slachtoffers wordt geschoven! Als je zoiets veroorzaakt, wat al erg genoeg is, probeer je er niet vanaf te komen op zo'n manier!


Op zich ben ik dat laatste met je eens maar die man zal vast op dat moment ook niet geheel rationeel hebben kunnen reageren door de enorme shock waarin je kort na een ongeluk verkeert. Later heeft hij die woorden teruggenomen, waarschijnlijk toen hij weer wat tot rust was gekomen. Hoe stom die fout van hem ook was, het moet voor hem ook een afgrijselijk gezicht geweest zijn toen dat paard door de trailer heen kwam en hij besefte dat hij dat gedaan had.

Ik zou willen dat mensen er in het algemeen eens wat meer rekening mee gingen houden dat in een trailer meestal levende have staat en een ongeluk zo gebeurd is. Wat extra afstand houden kost niets en kan een hoop leed voorkomen. Was daar maar eens wat meer aandacht voor in al die auto-programma's.

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:52

Waar kunnen jullie die foto's zien?

Ik hoop dat ik zo nooit iets moet meemaken mijn paard betekend zo veel voor mij hij is echt een maatje voor het leven! Zoiets wens je je ergste vijand nog niet toe!!!!!!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 18:13

OMG zeg Bloos! Ik kreeg gewoon kippenvel toen ik dit las!
wat moeten je vriendin en het paard wel niet doorgemaakt hebben...
Wens haar maar heel veel sterkte met het verwerken van dit drama!

Ik hoop dat ik zelf zo iets nooooooit hoef mee te maken.

Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 18:35

Jee wat vreselijk zeg..... Huilen

Ken wel een verhaald over een paard die door de bodem van de trailer was gezakt daar was verder niks mee die ging alleen nooit meer de trailer in daarna....

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 18:42

Afgrijselijk... na het kijken van die foto's zit ik echt met een misselijk gevoel... arm paard :/

En sterkte aan de eigenaren...

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 18:48

wens de eigenaars veel sterkte toe, wat een vreselijk ongeval seg, ik hoop dat ik zoiets nooit meemaak.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:30

wow!! wat vreselijk joh !!! ben er wel stil van
t idee al....Arm paard, en arme mensen!!
dit hoop ik nooit mee te maken

sterkte aan de eigenaren

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:40

haaj allemaal,

De persoon die dit allemaal verteld ken ik absoluut niet en ik zat in die auto met me moeder en een vriendin en ik begrijp al helemaal niet hoe je ons JOUW vrienden kan noemen als ik je niet eens ken en waar haal je het gore lef vandaan om al die dingen te vertellen die ik heb meegemaakt. En help me niet herrineren hoe me paard eruit zag ik snap al helemaal niet waarom je dit verteld hoe ze eruit zag want ik probeer het te vergeten en weet je hoe moeilijk dat gaat. Dus loop niet met het verhaal rond alsof het stoer is wat we hebben mee gemaakt en loop niet te verkondigen dat we vrienden van je zijn want we kennen je NIET. ik wil wel met je ruilen hoor als je het zo graag rond wil vertellen. Ik ben net over het vorige ongeluk heen jah met dat vorige paard dus banketstaaf niet veel en laat het mij en me familie verwerken dat is al moeilijk genoeg.

En verder iedereen bedankt voor al de reacties die zijn echt heel erg lief van jullie.

groetjes irma

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:57

Arm, arm paard...

En verschrikkelijk voor de eigenaren. Zulke beelden blijven als op je netvlies gebrand. Ik wens de eigenaren en betrokkenen veel sterkte met de verwerking van dit drama.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 21:00

Ho even, ik ken je moeder wel degelijk van de Ritsaert. Het is niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen. Ik wens jullie veel sterkte. Ik vind het vreselijk voor jullie.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:07

Volgens mij doet het er niet toe of er 'vrienden' 'kennissen' of 'wildvreemden' had gestaan.
De reacties zouden hetzelfde geweest zijn, ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk emotioneel onder bent Peppertje, maar jouw reactie is echt wat overtrokken.