Clubles met m'n Tinkertje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Clubles met m'n Tinkertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 23:17

Het was weer zever, dinsdag avond clubles bij de paarden (niveau B/L1)
Dit keer hadden we een heuse bokt kolonie rondlopen!
Ik (lowara)
Nicole (Cezanne)
Marlien (Flettie)
Daphne (Pearl'tje)
Renee (*tequila*) (reed in les voor mij)
En Tim ging ook mee oude manege vriend van Nicole en Marlien.

Het dressuur ging deze keer best lekker! ze loopt de laatste tijd mooi aan de teugel, en wat 100% belangrijker is, lekker ontspannen en soepel, en goed voor het been! De zijgangen maar even overgeslagen, daar Lowara dan links het bit vastpakt en vervolgens vol vermogen achter de voorganger aanscheurd.
Tijdens de rechtergalop (uiteraard zat ik weer eens in de linkergalop) was er nog een heus changementje (ehm per ongeluk, MAAR TOCH!!, gaat om het idee).

Toen we allemaal knalrood waren, mochten we eindelijk naar de buitenbak voor het springen. Tjah, en daar rij je dan, met een voltallig fanteam die (behalve renee die al weg was) speciaal voor mij waren gekomen. En natuurlijk ging het weer erg ehm... apart. Het kruisje ijn draf ging nog redelijk soepeltjes, maar toen er ook nog een andere hindernis achteraan kwam, begon het leuk te worden.
Daar gingen we...eerst het kruisje OK dan! en dan door met een boogje naar de stijl. kataklop kataklop, ehm, oei, komt niet uit.. megasprong, Cynthia kan geen kinderen meer krijgen, en we waren er overheen.
Natuurlijk gebeurde dit vervolgens bij bijna elke hindernis in het parkoers, en had Lowara weer eens dat ze na elke hindernis om een of vage reden perse rechts wilde, dus mevrouw lette niet zo goed op. (en ik elke keer natuurlijk weer vol de lucht in)
Maar... Alles stond nog na +- 3X het complete parcours te hebben gesprongen Haha! Het zij dat we geen schoonheids prijs zouden krijgen voor stijl, maar who cares, we waren er foutloos overheen Schijnheilig

Enne het is een feit Daphne heeft voor het eerst van haar leven op een Tinker gereden Lachen

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


jessie1234
Berichten: 327
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 00:02

ik vind tinkers ook helemaal geweldig. OK dan!
ben er begin dit jaar mee besmet en kom er niet vanaf.
vind ze super rijden.

groetjes jessica

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:30

ojeee wat leuk dit verhaal.maar ja oefening baart kunst.veel plezier met springen natuurlijk.en ja wie vind tinkers nou NIET mooi.ik wel hoor.ben er weg van.maar ja ik heb genoeg aan nielsson.als ik er nog een bij zou kopen werd het een tinker of een haflinger.maar ja voorlopig niet.suc 6 met springen nog he?

Bart..we zullen je missen r.i.p


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, Gub, Isa_Sofie, Manadeluca, Renkle, Vetra en 95 bezoekers