Ik zit in canada!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Ik zit in canada!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 03:32

Hier een verslagje uit canada!! Ik ben 2juli in Canada aan gekomen, we hebben bij elkaar bijna 12 uur over de reis gedaan!! Eerst 8uur naar Toronte vligen, daar hadden we een stop van 1,5uur en darna hebben we nog 3,5 uur gevlogen! Was erg gaaf!! het is hier nu half8 savonds, en jullie liggen waarschijnlijk allemaal in bedje, want het is nu in nederland bijna half 4 snachts!! best grappig!!
Ik zit nu in Edmonton, hier blijf ik 2weken en dan vliegen we (het gezin) naar Toronto, dat is 4uur vliegen! Daar blijven we ok 2weken en dan gaan we weer naar huis!!
Vandaag (3juli) zijn we naar het grootste winkelcentrum van de wereld geweest!! Dat is echt heeeeeeeel gaa!! En verschrikkelijkk groot! Je kan er zelfs in een onderzeeer mee varen en er is een hele grote kermis (die is er altijd) en een heeeel groot zwembad! Dat is ook erg groot met erg veel glijbanen! We gaan er vande week een keer zwemmen! Dat lijkt me wel cool!
Verder is het weer hier nu niet zo heel best, het regent al zo lang we hier zijn! Maar ze zeggen adt het vanaf morgen (zondag) beter word ze zeggen dat het komende week erg warm word! Dus we zullen zien!
Ik probeer zo vaak mogelijk op bokt te komen, dat gaat alleen denk ik niet altijd lukken, omdat ik dan andere dingen aan het doen ben, ach ja, het is vakantie!!
Groetjes!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 04:26

Hey, wat leuk om zo snel wat van je te horen! Moet best indrukwekkend zijn, al dat 'groots' daar. Enne... varen in een onderzeeer? Kan dat echt? Ik hoop dat het snel mooi weer wordt daar, dat is toch weer even leuker dan in de regen.

Waar zit jij trouwens te internetten joh? Ben niet nieuwsgierig hoor Schijnheilig.

In ieder geval een heleboel plezier nog!

dekker
Berichten: 17
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 08:29

Nou met zo'n winkelcentrum en al die regen hoef je je in ieder geval niet te vervelen. Klinkt allemaal goed. Zijn er nog hotspots die je gaat bezoeken?
Heel veel plezier nog tijdens je vakantie!

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 18:45

ik internet familie van ons, daar zitten we nu in huis, echt beter!! Is lekker handig en goedkoop!
We gaan vrijdag de bergen in!! Voor ongeveer een week!! Dat lijkt me wel gaaf! Verder gaanw e nog naar veel dingen toe, weet alleen niet wat allemaal! Al die namen hier! Maar ik ga me hier de vier weken wel vermaken denk ik zo!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:10

Echt gaaf Margreet! Het heeft even geduurd, maar nu ben je in Canada! Heel veel plezier daar!

_Margarita_

Berichten: 2333
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:04

zekers cool!!
ik ben 2 jaar terug ook naar canada geweest! was onwijs top!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:58

Is het weer daar een beetje goed?