alleen naar buiten!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

alleen naar buiten!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 17:32

ik ben echt zo blij!!!
foshdra wilde nooit alleen naar buiten.... tot vandaag Haha! vandaag hebben we voor het eerst alleen een buitenrit gemaakt!!
we hebben wel een uur gedaan over wat we normaal in een halfuur doen Lachen alles was een beetje raar en dat moet je natuurlijk uitgebreid bekijken Haha! maar met veel geduld en veel belonen hebben we het toch geklaard met zijn 2e *LOL*
ik ben zo trots op mijn meissie!! OK dan!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he


spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:47

Leuk dat het zo goed gegaan is.
Moet gelijk denken aan mijn eerste gelukte buitenrit in mijn eentje.
Je voelt je daarna helemaal super en je dag kan niet meer stuk.
Bij mij komt gevoel nu weer helemaal terug.
En je kan zeker trots op je meissie en jezelf zijn. Toppie. OK dan!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:46

goed zeg!! geweldig... zei toch wel dat het zou gaan lukken!
Nu Banjer en ik nog een keer alleen... Haha!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:21

jaaah.wat goed.fijn gevoel moet dat zijn.nou kunnen de bange bokkers die nog niet alleen naar buiten zijn geweest niet een keer met zijn allen afspreken...gaan we met zijn allen ons eerste buitenritje van dit jaar maken.ha.het lijkt wel of iedereen een beetje bang is de eerste keer naar buiten.ik dacht dat ik de enigste was.maar ff on topic goed van je hoor.en nou maar steeds een stapje verder.nou ik nog met niels

Bart..we zullen je missen r.i.p

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:01

Banjer en ik gaan wel naar buiten hoor, en Dinka en Foshdra ook... alleen zonder andere paarden erbij vinden onze paarden het niet zo leuk... Knipoog

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 15:10

klopt als een bus vera Lachen en aangezien vera en ik allebei geen trailer kunnen rijden foshdra en banjer allebei niet van trailers houden kunnen we ook niet samen gaan Knipoog
enne banjer en jij gaan ook gewoon binnenkort alleen naar buiten!! ik had ook niet verwacht dat het zou lukken dinsdag maar gewoon eigenwijs toch gedaan Tong uitsteken en nu gaan we het volhouden!! minstens 1 keer per week alleen naar buiten Haha!

Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Dnies90, fokfanaat, hoogendroog, Mark0919 en 32 bezoekers