weer op Avanti gereden, ging goed ! YESS

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

weer op Avanti gereden, ging goed ! YESS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 17:28

hallo,

vandaag ben ik samen met Linda ( lintjjuuuh ) naar haar paardje Avanti geweest, en gisteren ook al. Gisteren hebben we erop gereden, een beetje springen en dressuur ( Bloos! ) ( heeft ze nog nooit gedaan ) en toen hebben we foto's geplaatst op HAW en toen kregen we heel veel tips van crossmonster OK dan! bij deze bedankt! en vandaag hebben we die tips dus goed gebruikt.

vandaag gingen we alleen dressuur oefenen. Hij was heel erg braaf, en deed heel veel dingen zo, hij si heel erg leergierig merken we wel, hij pikt alles heel erg snel op! hij liep het grootste deel van de tijd netjes aan de teugel, ik heb een aantal dingen uit een B-proefje met hem geoefend en gekeken of hij een beetje kon verzamelen, en hij diid t nog ook! natuurlijk ging alles niet helemaal perfect, maar wel perfect voor zijn doen, hij heeft nog nooit wat gedaan, misschien 2 jaar geleden een beetje aan de teugel, maar verder niks! we zijn echt supertrots op hem, en hebben hem daarna ook lekker verwend.

we zijn ook wel een beetje trots op onszelf hoor! Bloos

sorry, ik ben zo blij dat t allemaal zo snel al goed gaat, en dat het klikt tussen Avanti en mij, dat ik het even wilde plaatsen!


Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 18:24

ga trouwens maandag weer, lekker aan de achterhand werken, en ook lekker springen zin in *LOL*

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 18:56

Fijn dat het zo goed gaat! suc6 he

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 18:58

Fijn dat het goed gaat en je veel hebt gehad aan de tips van een Bokker, blijkt nog maar weer een keer dat bokt verdomd handig is (naast leuk Knipoog).

Let love shine so bright

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:18

Ja het ging hardstikke goed en ik heb ook wel weer wat geleerd. Had eigenlijk nooit een pony aan de teugel gereden. Het ging hardstikke lekker en Avanti had het meteen door. Hij zal wel wat meer dressuur hebben gereden vroeger (Rowygo dat meisje was L Knipoog ) maar na zo'n lange tijd ging het hardstikke lekker.

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 22:35

oh ik wist niet dat ze al L was geweest, ik dacht dat ze nog niet eens wedstrijden dee Bloos! sorry Bloos

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 21:41

ik ga m ook verzorgen als Lintjuuuh op vakantie is! ikke blij Haha!:D haha, heb dr nu al zin in


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, shadowstar, Tinkermuts en 148 bezoekers