naar de wei

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

samoth

naar de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 11:03

We gingen met mijn ouders van Hoofddorp naar broek in waterland dus dat is vlakbij volendam en zunderdorp.
Dus we gaan dus een bezoekje door brengen naar mijn jonge paardje van 2 jaar jong hij heet dus Oscar. Schijnheilig
Toen wij bij de boerderij waren moeten we dan 1 kwartier lopen en die boer heeft echt grote stuk weilanden.
Ik loopt echt snel dus ik heb oscar gemist dus ik heb oscar 1 maand niet gezien en dat vond ik ook zo erg en ik dacht dat hij mij niet meer weet enz enz.
dusss hij weet mij nog steeds Lachen en begon heel snel naar mij toe en kreeg van mij een wortel en een appel dus ze lust geen suikerklontje zo is oscar dus.
en hij was echter blij en dat heb ik nooit meegemaakt .
en bij poetsen was ze ook heel braaf en vond alles goed en deed ook lief tegen mijn hond. Schijnheilig
ze was gegroeit en heeft meer spieren en ze word een spierbundel. Kwijl
en ik ga hem ook na zomervakantie hem alles laten leren zoals longeren , angsten overwinnen en inrijden komt pas na de winter maar ik hoop nog altijd dat ik tijd over heb voor hem.
ik vetrel dat omdat ik zooooo blij ben Bloos

nielsforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:26

ja je zult ze wel gemist hebben he?ik ben blij dat ze nog wist wie je was.nou veel plezier samen hoor.leuk je verhaal te lezen

Bart..we zullen je missen r.i.p

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 15:11

Ze heet Oscar? moet je het niet Hij zijn ?? (sorry viel me op) maar lief zeg, ben benieuwd hoe het bij onze paardjes gaat over een paar weken

/3 Dennis B+10 || L1+2 ‚óŹ Happy /3
http://www.creatieffoto.nl

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 17:22

tadano
Ze heet Oscar? moet je het niet Hij zijn ?? (sorry viel me op) maar lief zeg, ben benieuwd hoe het bij onze paardjes gaat over een paar weken

oscar is een stoere hengst en ik wens je veel plezier met je paardjes op de wei

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 17:22

Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie