Geirriteerd~!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Geirriteerd~!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 22:39

Keej normaal gesproken ben ik een heel rustig spontaan persoon haast nooit chaggie, maar de afgelopen dagen halen de mensen het bloed onder mijn nagels vandaan!! Haha! Ik moet er eigenlijk om lachen!!
Het begon al een paar dagen geleden toen mijn vriendin en ik een discussie over arabieren hadden. Zij doet net alsof ze allemaal hetzelfde zijn en oooow ik moet geen arabier nemen, want dat zijn zulke heethoofden!!Nou ik dr vol tegenin( wat ik dus normaal nooit doe want dan denk ik Whatever) maar ze begint er echt TELKENS over...nou mijn mening is gewoon dat ELK paard een eigen karakter heeft!!Oke een Arabier heeft temperament maar dat moet je gewoon onder controle houden en aangezien ik echt een hele rustige amazone ben en echt engelengeduld heb denk ik dat ik het echt wel aan zou kunnen....Ik heb trouwens al vaker op arabieren gereden en die waren echt heel lief. Mijn zus heeft nu een verzorgarabier en die is heel lief.

***Zo dat moest er ff uit ***

Mensen moeten niet teveel afgaan op wat de boeken schrijven maar meer op eigen ervaring!!En dat een paard bokt hoeft hij niet persé je eraf willen gooien voor het zelfde geld heeft hij last van zijn rug! Snap...je paard leren begrijpen daar gaat het om....Niet om wat de boeken over **het ras**schrijven!!

Hé dat MOEST er gewoon even uit!!Thankz!!!hihi

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens


Wopke
Berichten: 10
Geregistreerd: 23-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:52

Hi Ace,

Je hebt helemaal gelijk! Natuurlijk is geen paard is hetzelfde. Het is heel vervelend als mensen hun mening baseren uit iets uit een boek of een vooroordeel.
Ik heb zelf een fries en dat is er ook geen een uit een boekje: niet sloom en saai, maar fris en met humor.

Zoveel mensen, zoveel smaken, zoveel paarden...
Veel plezier met jouw arabier! OK dan!

Wopke
Berichten: 10
Geregistreerd: 23-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:55

Oh sorry, ik lees niet goed - je hebt er nog geen, maar bent misschien op zoek naar een arabier.
Nou dan wens ik je veel sterkte met de zoektocht en ik zou me niet laten af leiden door wat anderen vinden. Go for it!

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 22:57

thnx! Haha!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:32

ben het met je eens. je kan best een arabier nemen, er zijn echt wel rustge arabieren. heb zelfs een luie arabische hengst gereden. nou zo'n luie kan echt vermoeiend zijn Haha! succes met en pade zoeken.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 09:39

Tja, overal zitten "rotte appels" tussen. Maar tot nu toe, en ik heb heel wat arabieren gezien, ben ik nog maar 1 (tijdelijk) "heethoofdje" tegengekomen (wat bazig jong, puberend hengstje, van mezelf...) Wel arabjes met pit, maar stuk voor stuk lief en betrouwbaar!

https://gofund.me/5569a4bb Taylor heeft een hartoperatie nodig

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 09:47

Ja en ik zelf ben er ook heel wat lieve tegen gekomen....Maar goed...dat is dus niet het enige waarin zij denkt altijd gelijk te hebben. Het is ook zo dat zij dus denkt dat ze alle paarden geheel begrijpt kijk ...Peace for it hoor!!! maar ze is geen paardenfluisteraar ofzo:D hahahaha

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:27

Dan moet die vriendin van je maar eens langs komen bij mijn arabiertjes... Escala heb ik als pure beginner gekocht en ze is het meest perfecte beginnerspaard dat je je kan wensen... tevens heeft ze keer heel braaf een middag gelopen met allemaal kleuters op haar rug (op verzoek van mijn vriendin die daar toen de stalhoudster was... en die Escala -de arabier tussen haffies, een Zweeds koudbloed, knpn, nrps e.d. het enige paard vond dat braaf genoeg was -en is- om daar voor in aanmerking te komen)... daar komt nog eens bij dat ik een hele echte held op sokken ben, dat in aanmerking nemende moet het echt wel reuze mee vallen met die arabiertjes... Arabieren zijn imo gewoon goudeerlijke paarden. Mijn hengstje is trouwens nog relaxter dan zijn moeder, dat gaat dus vast ook een super rijdpaard worden als hij eenmaal oud genoeg is.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:32

Vooroordelen zijn er altijd en overal, helaas.. Maar ik vind dat je gelijk hebt hoor!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 10:49

Ik heb een halfbloedarabiertje, en ze is heel eerlijk en vriendelijk. Ze heeft wel pit maar is echt geen heethoofd! Tong uitsteken Die vooroordelen blijven toch wel. Kijk maar naar hondenrassen: Dobermanns en rotweilers zijn ook vals volgens heel veel mensen, maar dat klopt ook niet! Succes met je zoektocht!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 12:07

nee idd mensen hebben altijd heel snel hun oordeel klaar over iemand anders hun paard!
elk paard is anders en elk mens ook dus dan kan het juist soms heel goed passen!

marciano----->m1 +11 --->>> 4 de op de nederlandse !!! L springen+2..
ixion------->B +7 mijn topperss


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, MiVita, Slmt9, tienus63 en 33 bezoekers