Vanavond bij ons nieuwe huisje gaan kijken......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Vanavond bij ons nieuwe huisje gaan kijken......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 15:42

Vanavond om 8 uur gaan we in Boskoop bij ons nieuwe huisje kijken (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=3745886&highlight=#3745886).
We houden van ons huidige huis iets meer over dan verwacht en kunnen dus de badkamer in Boskoop gaan verbouwen (dat was het enige wat nog niet "af" was).
Als het goed is slepen we de digi's mee, dus kunnen we zelf foto's maken van het geheel..... het begint nu allemaal wel spannend te worden.

Van de week had ik de verkopers aan de telefoon en de datum staat eigenlijk op eind september, maar misschien dat de overdracht eerder gaat plaatsvinden..... Haha!

Morgen plaats ik wel wat foto's ....


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 15:45

hey ılse

Hıer een berıchtje uıt Turkıje. Jaja ık denk nog wel aan jullıe. Hoe ıs het op de boerderıj?

echt leuk hoor dat je gaat kıjken. Mocht ık van de week nog even de tıjd hebben dan kıjk ık even op het ınternet naar de fotos veel plezıer vanavond

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 17:12

Ik heb even naar de foto's gekeken bij je andere topic.

Gaaf hauis, ik kan niet anders zeggen. Ik denk dat er een hoop mensen jaloers op je zullen zijn, waaronder ik.

Ik ben ook benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet.

September is ook al bijna. Echt superleuk voor je.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 17:17

Wat gaaaaaaaf! Wij hebben vorige week een huis gekocht, en zijn dus nu ook druk bezig met de 1000 en 1 dingen die geregeld moeten worden. En wij hebben maar een simpel flatje! (maar hopenlijk komt dit voor ons ook ooit nog wel...).

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 19:37

samantha5 schreef:
hey ılse

Hıer een berıchtje uıt Turkıje. Jaja ık denk nog wel aan jullıe. Hoe ıs het op de boerderıj?

echt leuk hoor dat je gaat kıjken. Mocht ık van de week nog even de tıjd hebben dan kıjk ık even op het ınternet naar de fotos veel plezıer vanavond


Hééé Sammie... lekker bruin aan het worden???
Alles gaat goed hoor hier in regenachtig Alphen aan den Rijn.

Veel plezier nog!

@Carola gewoon erin blijven geloven. Wij woonden ook gewoon eerst in een huurflat en zijn toen in een gewoon rijtjeshuis gaan wonen.... hard werken en veel sparen en de stap durven wagen.... wij hebben met dit huis dan ook wel heel veel geluk gehad hoor....

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:06

hee wat leuk dat je naar boskoop gaat verhuizen! Waar ga je ongeveer wonen? Ik kan je wel begeleiden met mn pony naar DE ijswinkel (had je in dat andere topic over Knipoog ) Haha! Opzich zijn er niet zo heel veel geweldige weggetjes in boskoop, wel een leuk paadje met allemaal bomen en een stukje waar je wel lekker kunt galopperen.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 11:41

Lintjuuuh schreef:
hee wat leuk dat je naar boskoop gaat verhuizen! Waar ga je ongeveer wonen? Ik kan je wel begeleiden met mn pony naar DE ijswinkel (had je in dat andere topic over Knipoog ) Haha! Opzich zijn er niet zo heel veel geweldige weggetjes in boskoop, wel een leuk paadje met allemaal bomen en een stukje waar je wel lekker kunt galopperen.


Wij gaan op de Halve Raak wonen...en ik wil graag een keer een ritje maken...zeker als we naar DE ijswinkel gaan!!!!
Vanaf de Halve Raak is het volgens mij makkelijk naar de Zegerplas rijden....dus ik vermaak me wel Knipoog

Gelukkig ben ik Alphen gewend en daar zijn de uitrijmogelijkheden ook niet optimaal.....

Gisteravond is het er niet echt van gekomen om nog meer foto's te maken...tenzij jullie interesse hebben in de riolering, de badkamer en de muur van de stal (allemaal bedoelt voor het klusteam)..... misschien volgende keer...en anders in september....

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:55

Wat gaaf! Lijkt me ook zo heerlijk he, je paard in pyama voeren. Alhoewel het in mijn geval dan eerder in de duster zal zijn... ik draag geen pyama's...

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:44

Ohhja leuk hoor! De ijswinkel is in het dorp dus best makkelijk te vinden. Op zich kun je best wel leuk buitenrijden op rustige weggetjes, maar niet door bos ofzo. Als je iets verder gaat kun je ook naar reeuwijk (weet niet of je daar in eht bos mag rijden...)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mira283, Vagabondo en 111 bezoekers