Un ménage a trois tussen paarden ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Un ménage a trois tussen paarden ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 14:07

*Ik weet niet goed waar dit thuis hoort maar als het verkeerd staat m'n excuses.*

Beetje verder bij mij in de straat ligt een stukje land van een handelaar waar sinds een maandje een Haflinger merrie op loopt.
Sinds vandaag lopen er bij die merrie ook 2 duidelijk geslachtsrijpe Appaloosa hengsten die de (acuut hengstige) merrie beide minstens 1 keer hebben gedekt, ALL THE WAY.

Maw, die merrie is vandaag door 2 verschillende hengsten gedekt. is dit wel zo gezond Verward
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit gebruikelijk is, zelfs in het wild lijkt me dit uitzonderlijk.
Die hengsten komen trouwens heel goed overeen en tonen geen greintje agressie tov elkaar (nog niet?)

Dit is toch lichtelijk vreemd, niet? Ik vind alleszins van wel. *LOL*

De nieuwe eigenaar van die Haf gaat volgend jaar iig verrast zijn ...

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 14:21

Ja idd die eigenaar zal verrast zijn, en wie zou de vader dan zijn? Tong uitsteken

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:26

Ha! Ze delen gewoon een merrie Tong uitsteken
Geen vertstand van of het geoznd is of niet, maar nu is het tenminste eens het vrouwelijke dier dat van twee mannen kan genieten Tong uitsteken
Tenzij ze het natuurlijk niet leuk vindt...

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:41

wat een slet zeg Haha!
Ben wel beniewd wat er uit komt, en of de handelaar het ook meld bij de verkoop. Zal wel niet

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 12:01

Denk niet dat ze er problemen mee heeft, ze geniet duidelijk van de aandacht van die 2 jonge hengsten. *LOL*
Als er voordat die hengsten verkocht worden kopers komen dan zal het wel duidelijk zijn dat er kans is dat ze vol zit, ze loopt er immers mee op de wei. (en als je die rekensom niet kunt maken ben je wel heel dom) Gister stopte er ook een geintereseerde voor die Haf (begon vanalles aan mij te vragen maar ik ken dat beest helemaal niet Tong uitsteken ) en terwijl we er bij stonden sprong die zwart panterbonte er op. Dus die man is iig al wel gewaarschuwd. *LOL*

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 14:13

Een panterbonte Haf, och het heeft wel wat.......................