Wie heeft er ook een opa of oma paardje?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:59

ik verzorg een oude opa van 28 Tong uitsteken

\zie m'n profiel voor foto's. je merkt wel dat hij oud is, vooral lichamelijk, maar nog wel ondeugend...

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:07

m'n verzorgpony is 35 en wordt over een maand en 4 dagen 36, je kunt wel merken dat ze oud word, ze loopt langzamer en je kan zien dat haar botten beginnen te verkalken, mah verder is ze nog erg gezond, daar is je 20 jarige merrie nix bij met de leeftijd *LOL*

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:08

Wij hebben Una , een oude Fjordenmerrie van 35 jaar ! Staat nu heerlijk te genieten op het land Lachen

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:37

Die van mij wordt volgend jaar 20.
Maar dat vergeet ik steeds omdat hij zo blij, vrolijk, en nog flink de gang er in heeft (zit gewoon afentoe geen rem meer op Haha! )
Vele vragen zich af of hij wel zo oud is, nou dat vindt ik een super compliment.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 12:37

paardje van mn moeder is 19

gekocht als een 16 jarig Z1 paard, nu 3 jaar niets mee gedaan helaas, ja ik doe er soms wat mee, laatst nog in conditie gebracht en heeft machie ermee gereden(coole foto's, bijna onderaan in mn profiel!) en zou je niet zeggen dat ze al 19 is!

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:29

ik heb er geen maar bij ons op de manege staat ook al een behoorlijk
oud paard.. het is een kruising tussen arabier en welsh of zo ik heb eigenlijk geen idee ik gok maar wat.. maar zij is ook al ouder dan 25 kweenie precies..

Marije_jiplover

Berichten: 25322
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:13

Yuri schreef:
agos ik heb als klein meisje van 6 jaar op hem gereden was toen superpony, vond hem altijd wel een beetje eng Bloos

en hij kon gruwelijk springen die pony OK dan!

Dat klopt, hij had altijd wel wat beangstigends voor de kleintjes vroeger, dat is er nu wel uit.
En springen, tja, dat was Albany's grootste plezier denk ik. Zodra de bel ging voor een wedstrijd ging hij compleet uit zijn bol, zo leuk vond hij het. Hij wil het nog steeds wel, maar we laten hem niet meer springen, daar isie nu echt te oud voor geworden, hij zou het ook geen hele les meer volhouden denk ik. Nee, nu isie juist super voor die kleine bnge beginnertjes, die waarie vroeger toch echt te wild voor was.

SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:08

Wij hebben ook een pony van 30 jaar, Smurf.
Je merk wel dat ze oud wordt, want ze gallopeert niet meer zo goed.
Maar draven doet ze nog wel.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:45

Bruun is ook al een beetje bejaard (21), hoewel ze nog zo fit en idioot is als een 3 jarige.
Wel merk ik het aan haar vacht, ze komt deze zomer wel heel slecht uit haar winterharen. En ze heeft wel flinke gallen op haar achterbenen, maar die had ze al vroeg. Teveel kunstjes gedaan in haar leven, denk ik.

En op stal hebben we ook nog Polly, een oudje van 34. Ik ken Polly nu zo'n 17 jaar en in wezen is hij nog niets veranderd. Ja, hij is natuurlijk oud, hij eet niet zo best meer en zijn vacht ziet er slecht uit, maar zijn karakter en zelfs zijn 'loopje' is nog steeds hetzelfde.
Ik denk dat ie 50 wordt Haha!