Stalrit naar het strand!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 21:53

Gisteren hebben we een stalrit gemaakt door de duinen naar het strand!! Het was helemaal geweldig; ze gingen allemaal het water in hebben lekker gegaloppeerd over het strand. DAar leef je echt helemaal van op, zowel paard als ruiter! En natuurlijk was het nog super mooi weer ook!!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 22:18

nou bij ons op stal wilde er een het stand opgaan,maar er hing een bord dat het niet mocht en het is ook nog niet zeker of we in november wel het strand op mogen. ik vind het echt heel vaag de manege's mogen wel met hun paarden op het strand vanwege omzet,maar wij met eigenpaard worden gestraft. Huilen .nu maar hopen dat die gemeente bergen logisch gaat nadenken en nog het strand winters terug geeft ook tussen 9-19 uur

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-01 00:18

Ody, waar ben je in NH naar het strand geweest? Ben benieuwd of het in de buurt is. Ik zou ook wel weer eens naar het strand willen, maar dan inderdaad het liefst met een stel die goed het water ingaan, dan wil Marlou misschien ook wel.
Wodan, weet je ook waarom je bij Bergen niet op het strand mag, zelfs nu nog niet? Ik vind het wel vreemd, gelukkig zijn wij gisteren allen door het bos geweest daar en hadden we geen strandplannen, anders sta je mooi...

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 15:29

Hoi,
ik ben zondag ook met Rivjenn naar het strand geweest, in Bergen.
Het mag gewoon hoor vanaf 1 oktober!!
Dat meisje wat jij bedoeld is zeker die van een Haflinger?
Die zag ik 's middags toen ik met de rest van the family op het strand ging uitwaaien.
Ik vroeg me al af waarom ze het strand niet opging en boven bleef staan.
Met Rivjenn kwam ik meerdere paarden op het strand tegen.
Er staat inderdaad nog wel een bord bovenaan het strand, dat is nog van het zomerseizoen.
Maar volgens mij staat daar ook bij dat je niet op het strand mag van 1 mei tot 1 oktober.
Maar het mag gewoon weer, jammer dat ze niet gegaan is, ze was er toch al!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 17:59

er stond een telefoonnummer onder het bord . ze heeft het nummer gebeld en ze hebben het bevestigd dat het nu nog niet mocht,maar ze zij ok dat ze er meerdere op het strand heeft zien rijden. Ze wilde zelf geen boete van 500,- riskeren. De kans dat ze je pakken is trouwens ook vrij klein.V/d zomer ben ik er ook op geweest en ik heb nog nooit iemand gezien die erop lette. Ging gewoon via de hoofd afgang het strand op.(het was dan niet super mooi weer,maar wel lekker om te rijden). ja het was idd zij met die haflinger. ze baalde er wel van.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 20:16

hey mijn oude berichtje staat er niet meer op , maar goed dat is al uitgelegd.
Dus ik ga gewoon volgende week naar het strand. Haha! Haha!
ff pootje baden tegen de rotstraal en de staart weer ff wit maken Haha!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:07

gelijk heb je stal genootje. ik zo willen dat ik mee kon gaan maarja dat zit ervoor mij voorlopig niet in Verdrietig . ik hou het lekker bij stappen langs de weg en door het bos