vrijheidsdressuur geprobeerd.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 20:20

na het zien van de site van stef kreeg ik plots de "vrijheidsdressuurprikkels"dus ik "de basis" uitgeprint en maar eens goed gebustudeerd.
en natuurlijk vandaag aan het pony beest voor gelegt....
het volgen en halt houden ging echt perfect, maar dat kon ie al een beetje...
toen het blijven staan, dat was wat moeilijker...omdat hij de hele tijd d8:daar is dat lieve wezen weer die mij altijd zo lekker knuffeld...er stond: steek je zweep naar voren, dus ik braaf de instructies opgevolgt...vond ie de zweep zo interresant dat hij er aan ging ruiken....maar na een tijdje had ik een methode uitgevonden, m'n halstertouw(los van het halster) in de luchthouden...toen bleef ie heel lief staan... Lovers
daarna kwam het komen, dat ging natuurlijk weer heel goed omdat hij naar de knuffels toe ging... Scheve mond\ daarna heel ff opgejaagd omdat hij behoorlijk veel energie had en ff buiten (aan de hand) uitgestapt...

lippo

Berichten: 103
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 20:08

wat leuk dat het al een beetje werkte...
Party!!
hij lijkt me zoooo schattig Dromen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 20:36

hey, leuk dat je mijn info gebruikt, is het een beetje duidelijk enzo?
Binnekort doet mijn site het ff niet, heb te lang niet geupdate, en kan even niet updaten omdat ik op mijn nieuwe pc nog geen frontpage heb,. maar hoop er zo snel mogelijk verder mee te gaan

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 20:42

je hoor, het was wel duidelijk hoor.
maar m'n moeder had het gelezen en die had zoals gewoonlijk commentaar op de spelling...dus als je het perfect wilt maken kun je dat misschien verbeteren, maar zo is het ook wel goed hoor, het gaat om wat er staat en niet hoe het er staat vind ik.