Rondjes op de Veluwse Markt met ponyclub :P

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mews

Rondjes op de Veluwse Markt met ponyclub :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 21:53

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten is er altijd de Veluwse Markt in Beekbergen in de maanden Juli en Augustus, elke donderdagavond. (Beekbergen is dicht bij Apeldoorn)

Mijn ponyclub laat kinderen rondjes rijden op pony's elke donderdagavond. Het lesgeld is mega-goedkoop, je kan gratis (tegen borg) de sleutels van de bakken (een lege dressuur-bak en een bak met spring-spullen!) krijgen en verder zijn er nog veel meer gave, gratis activiteiten. Dus ik dacht, nu kunnen we mooi iets terug doen door te helpen! Haha! Röskur hoeft weinig te doen en krijgt veel aandacht, ideaal dus. Tong uitsteken

Kregen we ook nog 20 cent voor elk rondje dat we reden. Haha! In totaal 5 euro verdiend. Okee, voor 2,5 uur rondlopen met je pony is dat geen fortuin (het was deze keer ook niet zo druk dus we stonden best veel stil nog), maar WEL als je verwacht dat het vrijwilligerswerk is en je er niks voor krijgt. Haha!

Enige probleempje was dat ik een probleempony heb wat betreft stilstaan. (maar da's dan ook het enige Lovers) En hij was heeel slim; hij bleef alleen braaf stilstaan als hij van het gras mocht vreten. Dus dat mocht hij als er niemand op zat. En als er wel een kindje op zat was ie heeel braaf en stapte hij gewoon even rustig zonder te willen eten. Zo met de oortjes naar voren. Volgens mij vond ie het best leuk! Lachen Alleen dat stilstaan... Sommige mensen hadden wel zoiets van, "oh die heeft pauze" Tong uitsteken Maar ze zouden hun kind al helemaal niet op een ronddraaiende pony zetten omdat ie zo graag wil eten, hihi. En op een gegeven moment hadden we een compromis; hij mocht eten en bleef dan lief staan en als er een kindje op ging, liep hij heel lief mee. Lachen Ik vind het wel jammer dat ie niet zo van stilstaan houd, maar verder is het de ideale rondjes-loop pony, tot op het eind had hij de oortjes blij naar voren. Hij kon tijdens het rondje mooi even het gras wegwerken, want hij had natuurlijk bit in. Ik vind het sowieso knap dat ie er zoveel gras in kon proppen, de helft liet hij ook weer vallen en wat ie over had at hij dus tijdens het rondje op.

Je wil natuurlijk liever dat je pony gewoon stilstaat, maarja voor de rest is het echt een lief diertje dus voor die paar keertjes... Bloos

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:04

de bosruiters Tong uitsteken
haha een vriendin van mij die reed daar ook
en nu rijd er weer iemand die ik ken op de zelfde pony

Icelandics
They grow when you get on

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:08

Dat word dus elke donderdagavond bijklussen voor jullie Knipoog
Het word over een week of 3 vast wel heel druk op de veluwse markt.....het was gisteravond ook de eerste keer en de "meeste" vakantie's beginnen aankomende week pas.
Misschien zie ik je nog wel een keertje lopen met je pony op de markt Lachen
Veel plezier in ieder geval de komende weken OK dan!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:43

leuk hoor!!
beter stilstaan met eten, dan de heletijd weg rennen en raar doen emt rondjes lopen!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie