Dé klik was er niet....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Dé klik was er niet....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 10:53

Ik ben 2 maanden geleden Winnie gaan rijden. Dit omdat Tyrano teveel hengst werd en ik het gewoon gevaarlijk vond worden. De mensen van wie hij was wilde hem niet castreren. Met pijn in m'n hart heb ik m'n maatje verlaten.

Winnie is een echte fjord. Drammerig, eigenwijs, maar heel eerlijk en lief. Ik vond hem echt een schat en ook op stal was het heel gezellig. Ik had het prima naar m'n zin.
Toch bleef er iets knagen. Zeker toen ik hoorde dat Tyrano inmiddels wel gecastreerd was.

Omdat ik het niet eerlijk vond tegenover Winnie en Tallie, heb ik besloten om ermee te stoppen. Ik zou met hem niet dé klik krijgen die ik met Tyrano (en Noah en Peter Pan) had. Weer een moeilijke beslissing.

De eigenaren van Tyrano wilden graag dat ik terugkom, anders zouden ze hem moeten verkopen, en ik heb besloten dit te doen.
Ik heb hem weer gezien en m'n hart liep over.
Hoe had ik ooit m'n beste maatje in de steek kunnen laten.... Lovers

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


cinvaro

Berichten: 422
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: groningen/ drenthe/ Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:27

wat goed dat die mensen tyrano toch hebben laten castreren en dat ze jou nog terug wouden hebben

nog veel plezier samen

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:00

Hoop dat het dit keer beter uitpakt en dat Deborah ervan geleerd heeft en niet meer in haar oude patroon vervalt.

Sterkte en veel geluk ermee.. Lachen

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 12:11

Bedankt Tal.
En jij ook met het vinden van iemand anders, want jij en Win verdienen dat gewoon

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:29

Super dat je Tyrano weer gaat doen en fijn dat ie gecastreerd is nu. veel plezier.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:32

ja je kunt nu beter eerlijk zijn toch?
Ik hoop wel voor tallie dat ze snel iemand anders vind voor winnie...

en jij succes met je andere paardje

Dag lieve mama...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:46

Good for you Amanda! Ik hoop dat jij en Tyrano snel weer lekker aan de slag kunnen.
En Tal vindt vast snel iemand die die lieve Winnie Pinnie wil doen.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:49

lekker dat je je maatje weer kan doen en fijn dat hij nu een je weet wel hengst is.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:12

Het is voor Winnie en voor jou dan beter dat je ermee gestopt ben.

Ik vind het een goede beslissing al betekent dat niet dat het makkelijk voor je is geweest.

Veel plezier met Tyrano.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:33

Ik heb de eigenaresse van Tyrano pas ontmoet op wedstrijd, daar was ze met die schimmelmerrie en toen zei haar moeder al dat ze met Tyrano ging starten.

Raar dus dat ze tegen jou zeiden dat ze hem wilden verkopen. Evenwel, veel plezier!! Enne Tallie ik zag op marktplaats een meisje/vrouw dat een bijrijdpaard zocht in de H-W, trefwoord is Hoeksche Waard

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 14:36

Boomerang schreef:
Ik heb de eigenaresse van Tyrano pas ontmoet op wedstrijd, daar was ze met die schimmelmerrie en toen zei haar moeder al dat ze met Tyrano ging starten.

Raar dus dat ze tegen jou zeiden dat ze hem wilden verkopen. Evenwel, veel plezier!! Enne Tallie ik zag op marktplaats een meisje/vrouw dat een bijrijdpaard zocht in de H-W, trefwoord is Hoeksche Waard


Ze gaat Tyrano ook starten. Dat klopt ja. Om hem beter verkocht te krijgen, dat was de bedoeling. Hij blijft nu gewoon. Hij wordt nog steeds gestart. Zij gaat eerst de B met hem starten, dan zo snel mogelijk springen en start ik hem dressuur verder. En uiteindelijk zal ik hem kunnen leasen/kopen.
Maar dan spreken we pas over een aantal jaar.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:53

Ik ben blij voor je dat je je oude liefde terug hebt gevonden!

:D M2 + 8 :D

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:02

Ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat we nu geen foto's meer te zien krijgen van jou op Winnie, want dat vond ik er erg leuk uitzien! Maar het is wel het eerlijkste zo en het leukste voor jou neem ik aan.
Jij en Tyrano pastten ook goed bij elkaar en nu hij gecastreerd is zal het neem ik aan alleen maar beter gaan tussen jou en hem.
Veel plezier met je geliefde Tyrano! OK dan!

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:03

Leuk, dan ga je lekker eerst dressuurwedstrijden rijden een daarna SPRINGEN! succes met je mooie paardje.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, anjali, Ann, ComscoreBot, dierenfan, ImkeTarek, Iris_Casper, MarjanB, marjor, nick_en_ik, stal_HD, sunny43, SUSANNEx, Vossy en 124 bezoekers