Wat zouden jullie doen? (ponykamp)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 02:07

En ik zou naar Erve Meenderinkboer in Markelo gaan!! Vingers aflikken Hahaa Geintjuh! Pling Nee maar je moet gewoon gaan, zoals iedereen zegt! Je maakt zo vrienden, en over het algemeen zit je toch de hele dag op je kont op een pony rond te hobbelen!

En anders zou IK naar Erve Meenderikboer gaan!! Vingers aflikken Pling
Plingaar kom ik namelijk al een paar jaar!! Pling * Schijnheilig

Groetjes!! Haha!

xxhoixx
Berichten: 332
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:11

Gewoon gaan

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:15

Ik zou gewoon gaan.
Anders zit je straks die week thuis te balen dat je thuis zit, en niet op ponykamp. En dat is dan niet omdat jij niet mocht. Maar omdat je vriendin niet mocht. Er zijn er veel meer die alleen gaan, en die vinden het ook eng, maar hebben ook een leuke week ponykamp.

Trouwens is het op zo'n korte termijn nog wel mogelijk om af te zeggen? Volgens mij moet je dan een behoorlijk groot deel van het bedrag toch betalen, dus dan is het helemaal zonde van het geld.

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:19

gewoon gaan joh!
Wat iedereen al zegt, dr zijn vast wel meer mensen die alleen gaan en anders maakt het ook niet uit want de sfeer is toch altijd supergezellig en daar pas je vast wel tussen!

Cellaa
Berichten: 114
Geregistreerd: 12-12-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:32

Ik ben ook de eeste twee jaar met een nichtje en vriendinnen gegaan..
De derde keer dat ik ging ben ik in mn eentje gegaan!
Omdat mn vriendin (bijna) op t laatste moment afhaakte.
en weetje,
die keer was leuker dan de eerste twee keer daarvoor!
Toen k met mn nichtje een week opgezadeld zat, kregen we 1 keer ruzie, dat was niet zo leuk..
En de eerste keer dat ik ging, ben ik met een tweeling gegaan.. maar die gingen de hele tijd met zn tweeën.
De derde keer dat ik ging, heb ik nieuwe vriendinnen gemaakt! en een onwijs mooie/leuke ponykamp pony gehad voor een week!
Dus.. gewoon gaan! OK dan!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:01

Ik zou ook alleen gaan. Volgens mij zijn er op zo'n kamp wel meer mensen die alleen gaan, en dan daarbij je doet veel dingen met de hele groep, dus je leert elkaar zo kennen! Wat mij betreft: DOEN dus! Haha! Veel plezier!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:33

gewoon gaan...je ontmoed weer nieuwe mensen en wie weet wordt het wel heel gezellig Haha!
Gewoon doen..weer een nieuwe uitdaging Haha!

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:21

tuurlijk moet je er heen gaan.. !! en wat maakt het nou uit of je geen leuke kamer hebt? Je komt toch voor de paarden?? en voor de gezelligheid..