nieuwe wei

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

nieuwe wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 20:53

Hallo medebokkers,
Vandaag maak ik maar even een topic wat over 2 dagen gaat. Anders blijf ik zo bezig en ik vind het zo leuk om te vertellen hoe mijn nieuwe paardje steeds meer luistert Lachen (Hopelijk vinden jullie het niet erg (en zo wel, dan toch vertel ik het Tong uitsteken)
Gisteren ben ik voor het eerst een aardig eindje naar buiten geweest. Ben over een kruispunt gestapt en een stukje het bos in geweest. Ze vond het allemaal wel een beetje spannend maar bleef wel stappen (al was het best hard soms Tong uitsteken). Van de auto's en alles waar ze langsging keek ze niet om maar toen er een stel wandelaars waren moest ik dr echt flink naar voren drijven want daar durfde ze niet zo dicht in de buurt te komen... Hihi wat een raar paard! Er was trouwens wel iemand bij die voor de zekerheid de longeerlijn mee had en we hadden een halstertouw om dr hals geknoopt zodat als ze heel raar zou doen ik me ergens aan vast kon grijpen.

Vandaag heb ik dr lekker gelongeerd met de hulp van een vriendin (ik ben nog niet zo handig met die bijzettouwtjes).
Daarbij was ze ook wel lief. Eerst beetje alleen laten lopen zonder touwtjes alletwee de kanten op en daarna de touwtjes eraan. Eerst bleef ze nog heel klein beetje hoog maar daarna zakte ze echt helemaal met dr hoofd, echt ontspanning. Keilief!! *LOL*
Ze ging in galop eerst wel wat lopen spring spring doen maar daarna was het ook gewoon mooi rustig galopje en kwam ze zelfs naar beneden in galop. Hyper!
Ik vond het echt helemaal leuk. Daarna was ze wel flink aan het ademen dus nog maar even aan de hand buiten uitgestapt. Even bij haar waarschijnlijk nieuwe weide en weidegenootje gekeken.
Straks zijn er namelijk helemaal geen andere paarden meer op stal en dan staat ze de hele dag alleen binnen met dat warme weer omdat ik op stage ben. Dat vond ik dus niet zo'n geweldig idee. Dus heb ik iemand benaderd die inhet bos tegenover weiland heeft en daar mag ze wel staan Ik hoop dat ze dan in de wei mag staan met een ander paard wat daar alleen staat maar dat moest nog even worden overlegd met die eigenaar. Dus heb Pris net even kennis laten maken met die ruin en ze deden echt heel lief tegen elkaar. Ze ging niet eens gillen (tis soms wel beetje gilmerrie namelijk Tong uitsteken)

Nou dat was mijn hele verslag weer.

Groetjes Anneminke

Trouwens nog heel erg bedankt voor de lieve reacties in mijn andere topic. Jullie (in combinatie met mensen in mn omgeving) hebben me dr echt even doorheen gehaald Lachen


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:27

Fijn dat het zo goed gaat en dat buitenrijden komt vanzelf hoor gwoon regelmatig doen!

gr

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:34

Lekker hé dat ze het daar zo gezellig vindt! Lachen

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:44

wat goed dat het zo goed gaat zeg.lekker buitenrijden en nog ff wandel.volgens mij hebben jullie het wel naar je zin.pric boft maar met zo'n baasje.veel plezier nog en rij ze!

Bart..we zullen je missen r.i.p


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, Charmaine, Esther_r20, har166, jaap_2005, Nienke1979, Pantykous, Utixo, vera_pino, vilo, xmirax en 95 bezoekers