Telepathisch contact met onze paarden gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:02

Citaat:
je weet wat ik gezegd had over Morries manier van denken he.... foutje inderdaad.

alleen een beetje jammer dat er 2 andere paarden meegegaan zijn en dat men nu op stal weer zit te zeuren dat ik geen overwicht heb en te lakoniek rijd en een gevaar op de weg ben enzo Scheve mond

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:56

smurf schreef:
alleen een beetje jammer dat er 2 andere paarden meegegaan zijn en dat men nu op stal weer zit te zeuren dat ik geen overwicht heb en te lakoniek rijd en een gevaar op de weg ben enzo Scheve mond


En wiens probleem is dat dan eigenlijk? Niet het jouwe!!!

Commentaar geven is makkelijker dan je eigen fouten erkennen.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:29

Uums schreef:
Citaat:
Onze paarden proberen mij heel vaak telepatisch te beïnvloeden ("Je pakt NU iets lekkers en geeft het aan mij! Toe maar, je kunt het! Doe het, doe het, doe het!"). *Grapje*


Die van mij doen het met hypnotiseren... *Ik kijk nu supersuper lief en dan geef jij mij wat lekkers* Nagelbijten / Gniffelen

Ff ontopic:

DPB heeft voor mij twee consulten gedaan voor mijn pony en die van mijn zusje.
Kreeg gewoon rillingen toen ik het las hoe alles klopte met wat ze schreef. Vind het ook heel aangrijpen om te lezen hoe de paarden over ons denken en hoe ze dingen beleven.

Zal het ook aanraden voor mensen om zoiets te doen, kan alleen maar helpen om het contact tussen jouw en je paard te verbeteren en barieres te verwijderen.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:02

ik ben nu het boek van Focco Huisman(over het bewustzijn van dieren) aan het lezen.
Daar staat ook in dat dieren ons en hun omgeving zo duidelijk kunnen beschrijven.

Ook willen dieren vaak onze klachten overnemen voor ons.
Iets om over na te denken....

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:14

Gerrie schreef:
ik ben nu het boek van Focco Huisman(over het bewustzijn van dieren) aan het lezen.
Daar staat ook in dat dieren ons en hun omgeving zo duidelijk kunnen beschrijven.

Ook willen dieren vaak onze klachten overnemen voor ons.
Iets om over na te denken....


Klopt Gerrie. Mijn zusje had erge last van koliekaanvallen wegens galstenen. Toen zij in het ziekenhuis lag werd Gossie ook ziek, hij had geen koliek, maar wel last van zijn buik. We konden het niet plaatsen wat er met hem aan de hand was, maar teon Pamela(mn zusje) opknapte, werd Gos ook weer beter.
Je ziet ook weleens mensen die gefrustreerd bezig zijn met hun paard, dat paard word dan ook gefrustreerd, ze nemen je gevoelens zo snel over en dat is idd iets waar je heel erg mee moet uitkijken. Althans voorzichtig mee moet omgaan. Ik weet nog dat als ik heel erg verdrietig was, dat ik weleens bij Gos in zn stalletje heb zitten huilen, dat ik het echt ff niet meer wist. Hij raakte daar zo van van slag, deed erg lief, maar ik voelde dat het hem niet lekker zat. Zo werkt het ook met kleine kinderen enandere dieren en bij mensen die er gevoelig voor zijn.

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:53

zeker dieren nemen je stemming over!! ik was eerst heerlijk aan het rijden op fosh ze was echt super braafen toen kwam mijn ex (met wie ik nog goed bevriend ben) naar me toe en die had een vervelende meededeling... toen werd ik onwijs kwaad op hem en fosh was gelijk ook niet meer te genieten en super vervelend!!
maar als ik echt heel erg verdrietig ben dan neemt fosh dat idd ook over maar probeert ze me ook te troosten Lachen dat is zo lief!!

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:45

Leuk als je erin gelooft maarre......ik geloof er eelerijk gezegt niet echt in Schijnheilig Haha! . Ho ekunnen die paarden nou opeens "mensentaal" spreken?
Maar ik denk dat paarden wel je stemming over kunnen nemen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:26

DePennyBitch heeft ook een consult gedaan met Vamos en er kwamen dingen uit die voor mij heel verhelderend waren en die ze niet ecth zou kunnen weten.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:30

Citaat:
Ho ekunnen die paarden nou opeens "mensentaal" spreken?

dat doen ze ook niet, de communicatie verloopt via beelden

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:45

beelden, geluiden, kleuren, geuren en gevoelens

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:32

smurf schreef:
dat doen ze ook niet, de communicatie verloopt via beelden


Ojah....tuurlijk via beelden.....dat ik daar niet aan gedacht had Rolleyes Extreme duivel Tong uitsteken

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 21:39

En als ze ergens last van hebben kunnen ze het laten voelen aan je.