Dit keer niet gelanceerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Dit keer niet gelanceerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 21:12

hoi

Ik heb vandaag weer is op sting gezeten (3 jaar) hij is nog niet ingereden.. al wel gelongeerd met zadel etc....
Want de vorige x dat we het gingen proberen ben ik er afgelazerd ... ik stapte op en toen ging hij er van door. Ik had me beugels nog niet in (1tje niet) dus echt super stevig zat ik niet, en toen ging hij in volle galop op het hek af ... en je raadt het al hij stopte en ik vloog over het hek heen gelukkig had ik verder niks alleen mn pinkie deed een beetje zeer en ik was natuurlijk flink geschrokken netals sting zelf, maar toen kwamen we dr natuurlijk nooit meer op , dus na een tijdje (vandaag dus) hebben we het weer geprobeerd.
Arie hield hem stevig vast aan de longeerlijn... en ik er voorzichtig op.
Was wel beetje spannend in het begin ook voor sting want hij vond het nog maar niks, maar ik zat na een paar x op proberen te stappen.
En toen ging hij hollen ..lekker hard , maar dit keer bleeft ik gelukkig zitten, we waren nou ook in de longeerbak i.p.v de grote bak, dus veel kanten kon hij niet op, maar ik moet zeggen het was best wel leuk om er weer op te gaan en het ging voor de rest ook super , ik kon er ook weer rustig af stappen etc etc dus ik weer helemaal opgelucht dus morgen ga ik er nog een xrtje op en totdat hij een beetje rustig is en gewoon rustig kan stappen en draven en dan ga ik pas in de grote bak .
foto's komen er nog aan .

Groetjes

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:16

Leuk dat het zo goed ging!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:23

Haha mooi zo! Haha!
*wacht in spanning op de foto's Tong uitsteken*

moppy

Berichten: 243
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Eck en Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:19

Super Maaike, goed van jou dat je er nu weer op ging na de vorige lancering. Het zal jou ook wel een kick geven als het goed gaat zoals vandaag. Ik vind het trouwens erg leuk dat jij of Ingrid bijna dagelijks een bericht plaatst met de gebeurtenissen op de Woltershof. Zo blijf ik ook bij. Laat de foto's maar door komen als je nog tijd hebt.
Groetjes
ilonka

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-04 09:35

moppy schreef:
Super Maaike, goed van jou dat je er nu weer op ging na de vorige lancering. Het zal jou ook wel een kick geven als het goed gaat zoals vandaag. Ik vind het trouwens erg leuk dat jij of Ingrid bijna dagelijks een bericht plaatst met de gebeurtenissen op de Woltershof. Zo blijf ik ook bij. Laat de foto's maar door komen als je nog tijd hebt.
Groetjes
ilonka



De foto's staan bij HAW--> http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=259313

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 11:21

Fijn dat het al wat beter ging zeg!