hij ligt nu misschien op de operatietafel...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 22:44

@femmy: hij is in zeddam geholpen, door gert-jan ter heijden. héééle fijne DA

apenstaartje

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:19

Ohjee vergeten te bellen. Zit je dan voor niets zorgen te maken.
Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben dat alles goed gedaan is...
Tuurlijk is het allemaal routine, maar het zal je maar gebeuren dat het mis gaat. Gelukkig is hij weer lekker thuis...

boemel

Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:33

Mij waren ze toen gelukkig niet vergeten te bellen (ook in Zeddam), want je zit inderdaad aardig in de stress als ze met je paard bezig zijn

Ik mocht er toen niet bijkomen vanwege het bloed, maar ik ben toch gegaan. Het zag er bij mijn paard toen ook niet al te smakelijk uit.
En ze zien er zo zielig uit na de operatie Huilen

joppiestar
Berichten: 25
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:54

En???? weet je al wat meer????? hoe gaat ie nu?

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:31

Wat fijn voor je dat het allemaal zo goed is gegaan! Hoelang moet je paard op rust? Veel succes in ieder geval! En beterschap voor je paardje!

chaai

Berichten: 1049
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 21:32

vanmorgen was hij héél zielig heb hem even losgelaten in de binnenbak. koste wat moeite om hem te laten draven en galopperen, en toen hij naar me toe kwam wou hij eigenlijk ook niets meer doen. lekker even gemasseerd (hij viel bijna in slaap Bloos )
daarna even een rondje gewandeld om de manege, en toen we een stukje gingen draven, ging hij steeds harder... Verward oortjes erop en strekken dat´ie deed Haha! heeft me dus goed beet gehad Bloos!
toen ook maar even losgewerkt in de longeerbak, en hij was behoorlijk fit. eind van de middag weer, en ook nog wat vrijheidsdressuur geoefend, hij was weer helemaal happy Haha!

alleen nog een beetje moe van alle indrukken, en hij eet een beetje lastig omdat hij een tand door zn lip had toen hij opstond na de operatie (hij vond dat dat al kon, maar de narcose was nog niet helemaal uitgewerkt en toen viel´ie om )

@ odess: hij hoeft niet echt op rust, na een dag zijn ze meestal herstelt van zo´n korte narcose (half uurtje onder zeil geweest). kan alleen nog even geen hoofdstel om, maar met een weekje lukt dat ook wel weer. tot die tijd dus maar zonder hoofdstel Haha!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:50

aaaaah ik kon nu pas de uitslag lezen maar ik ben blij dat alles goed is gegaan en dat hij weer lekker thuis is bij zijn eigen stalletje.nou gelukkig maar.veel plezier samen hoor!!