ik ben nog steeds in Engeland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

ik ben nog steeds in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 18:41

En het is nog steeds leuk!!!
Ik rij 1 of 2 keer op een dag, meestal op een van de pony's of op beide. Af en toe eens op een paard. Herinner je je de merrie waarvan ik zei dat ze 20000 pond op moest brengen?? daar heb ik inmiddels ook op gereden en ga ik als het goed is morgen weer op Lachen Nice!! Ze is erg leuk.
Verder waren er gister mensen die een jaarling kwamen ophalen. Beestje liep braaf de vrachtwagen op, niets aan de hand. Dus mensen rijden weg, super. Half uur later, mensen terug Haha! Beest werd helemaal gek in de vrachtwagen! Uiteindelijk is er toen nog een paard verkocht die erbij moest staan op de vrachtwagen Haha! Echt geweldig. Mensen hebben dus zomaar nog even een paard erbij gekocht en zijn niet meer teruggekomen dus toen ging het wel goed onderweg Haha! Engelsen!! *LOL*
Vandaag had er bijna iemand ontslag genomen maar is uiteindelijk toch gebleven. Hij zit er nog wel over te denken om te gaan dus we zullen het merken... Ik ben benieuwd!!
Verder heb ik niet erg veel beleefd. Aankomend weekend is er een grote show waar ik als t goed is ook nog heen ga dus we zullen zien. Morgen weer lekker rijden, wrsch 2 of 3 paarden. Het weer is geweldig hier, lekker warm en een zonnetje dus ik geniet nog steeds
Cheers!!

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:59

Nou zeg... wie koopt er nou een paard voor zomaar eventjes op de wagen? Rare engelsen!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:21

sounds good maaike en geen heimwee? Lachen

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:44

Haha wat maf...paard doet raar in haar eentje op de wagen dus hup nog maar een paard erbij dan Verward Haha!
Wel grappig!

Veel succes nog met je stage!

mylo

Berichten: 748
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:59

Hoi maaike,

Wat leuk om je verhaal te lezen. Ik heb alleen het eerste deel gemist ben nl nog niet zo heel lang aan het bokten. Heb zelf een jaar in amerika gewerkt op summer camps om daar les te geven dus het is wel heel leuk om je verhaal zo te lezen. Engeland is gelukkig niet zo heel ver. Veel plezier en geniet ervan daar!! Dit zoort dingen beleef je vaak maar 1 keer !! Succes

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:39

wat hardstikke leuk zeg! Heel veel plezier nog!
Enne.. hoe was het in the Pub?

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:05

Het klinkt weer heel leuk.
Heel veel plezier nog daar Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:39

Nou het klinkt heel leuk..
Rare Engelsen, kopen een extra paardje omdat ander niet in vrachtwagen durft!!! Verward

Nog veel plezier daar!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 18:32

nog erger moonchloe!! Hij liep zonder problemen de vrachtwagen op maar zodra ze gingen rijden ging het fout Haha!
Pellie -> beetje heimwee, naar mn hondje bijvoorbeeld. Echt, die had erbij moeten zijn dan had ik het nog vele malen leuker gehad denk ik. Maargoed het is niet anders, hij heeft lol en ik ook dus wat wil ik nog meer.

Heb vandaag 2 buitenritjes gemaakt, in de regen... De rest van de dag scheen uiteraard de zon. mooi is dat!!
Morgen begint het spektakel, dan gaan er 3 paarden naar een grote show, overmorgen nog 2 naar een andere show en de dagen erna nog wat maar dat weet ik niet precies. Ik hoop dat ik ook mee mag en kan want dat lijkt me ontzettend gaaf. Springen is het dacht ik vooral maar dat zie ik daar allemaal wel als ik mee mag. Dit zou volgens mij de site moeten zijn van het gebeuren v vrijdag t/m zondag maar ik heb m zelf nog niet bekeken: www.bicton-swsj.co.uk

Dit was het weer voor nu. Vanavond geen pub maar lekker in mn caravannetje voetbal kijken. Kan ik gelijk daarna gaan slapen want het weekend wordt vermoeiend!
Cheers!