Pfffoe harde zoektocht!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 20:16

thnx...en ik weet nog niet waar ze die verkopen, anders had ik t wel geweten

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 20:26

Klinkt heel stom maar ik heb mijn paard van marktplaats... haha OK dan!

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:27

AL een week.. Knipoog
haha..je komt em echt nog wel tegen..
meestal wanneer je het juist niet verwacht..
succes nog Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 23:55

www.kapaza.be staan er een heleboel.Ik weet op het moment alleen een arabiertje van 3 jaar onbeleerd voor weinig geld ver onder je budget hij.is denk ik 1.47 puur egyptisch bloed het is wel een ruintje maar super lief .En opwww.paarden.start.be staan ook verkoopsites.Veel sucses met je zoek tocht

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 23:59


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:12

Natasha schreef:
Mag ik aanbevelen:
www.bmstables.nl
Knipoog

Ik had eens een vraagje aan jou ,ik ben ook al een tijdje aan het rondkijken, maar vinden julie het nou vervelend als er iemand komt kijken en niks koopt?Want dat houd me nog steeds het meeste tegen,Ik heb bij julie op de site ook al leuke paardjes gezien in de trand die ik zoek,maar ik denk altijd als hij in het echt nu tegenvalt?Uit eindelijk investeren julie ook tijd in mensen die dan niks nemen.Dus vaak eindigt mijn zoektocht in een mailtje of zo.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:56

silvana schreef:
Ik had eens een vraagje aan jou ,ik ben ook al een tijdje aan het rondkijken, maar vinden julie het nou vervelend als er iemand komt kijken en niks koopt?Want dat houd me nog steeds het meeste tegen,Ik heb bij julie op de site ook al leuke paardjes gezien in de trand die ik zoek,maar ik denk altijd als hij in het echt nu tegenvalt?Uit eindelijk investeren julie ook tijd in mensen die dan niks nemen.Dus vaak eindigt mijn zoektocht in een mailtje of zo.


Die beantwoord ik ook wel ff Knipoog nee, ik vind het niet vervelend. De meeste mensen komen hier juist om eens informatief rond te kijken, en vaak juist als ze alleen maar komen kijken is er een reeële kans dat ze met een paard weggaan. Weet je ook waarom? Omdat ze nog geen specifieke ideeën hebben over een paard en dus openstaan voor alles en dan dus sneller vallen/verliefd worden op een paardje. Juist al je bepaalde ideeën hebt dan let je daar zo op dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet en dus niet openstaat voor wat achteraf je droompaard blijkt te zijn: een beestje wat nou net niet aan die eisen voldoet en toch je hart heeft gestolen Knipoog En geloof me, ik zie het liever zo, dan zijn mensen vaak veel gelukkiger ermee dan als ze een lijstje hebben en zich daar aan vastklampen...

Wat jij Natasha? Ben je wel met me eens toch?

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 11:24

Haha! o, gelukkig want ik heb al talloze emailtjes gestuurd..ik word altijd snel verliefd op pony's maar als ik dan een reactie terug krijg van dat de pony is nog niet ingereden dan haak ik meestal af, want dan moet jij je gaan afvragen of je wel de juiste persoon daarvoor bent, ik rijd al 12 jaar en kan ook goed met paarden omgaan, maar ik twijfel daar altijd aan!whaha...maar ik stuur altijd wel netjes emailtjes terug dat ik een pony zoek die beleerd is... Knipoog

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 01:20

Helemaal mee eens Shamal!


Silvana, NATUURLIJK is komen kijken geen verplichting tot kopen!
Dat zou helemaal wat zijn!
We worden wel eens pissig, bijv, als mensen eerst een uur gaan rijden en dan zeggen:
Nee, ik vind hem toch te klein...........

shanty
Berichten: 59
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 07:49

mijn oiom heeft een handelstal sipko sipkens in groningen je kunt hier ook voor mooie ponys komen kijken wat zoek je precies ?? Schijnheilig

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 08:31

Natasha schreef:
Helemaal mee eens Shamal!


Silvana, NATUURLIJK is komen kijken geen verplichting tot kopen!
Dat zou helemaal wat zijn!
We worden wel eens pissig, bijv, als mensen eerst een uur gaan rijden en dan zeggen:
Nee, ik vind hem toch te klein...........


Mjah, valt wel mee, als ze een uur rijden, tevreden zijn, dan thuis na gaan denken en dan beslissen dat het rijden toch niet goed ging, terwijl je er met je neus bovenop stond en zag dat het super ging.... K*tsmoesjes, daar word ik wel eens moe van. Maar verder maak ik me er niet zo druk om.

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 11:18

nou wat ik zoek heb ik hier al op beschreven een aantal keren moet je maar ff lezen Haha! Hihi...

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 14:45

kijk eens op adverteergratis.nl

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:47

ik had hetzelfde en heb een "gezocht advertentie " op marktplaats gezet
je krijgt dan wel vanalles, ook veel wat je zeker niet zoekt (een E pony terwijl je een paard zoekt van min. 1.65m)
ik had een hele vragenlijst gemaakt om te vragen wel een stuk of 30 denk ik
zal ik je die even mailen anders?